Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cemacon încheie primul trimestru din 2016 cu profit operațional în creștere

Cemacon încheie primul trimestru din 2016 cu o cifră de afaceri de aproximativ 11 milioane lei, peste nivelul bugetat. Veniturile operaționale, nete de impactul restructurării pentru anul de referință – 2015, au crescut cu 22% în anul 2016, în timp ce cheltuielile operaționale au crescut cu 25%, ca urmare a operării liniei de producție Zalău, activitate repornită în martie 2015.

Marja de profit s-a menținut constantă față de primul trimestru din 2015, EBITDA crescând valoric cu 5%, în condițiile operării la capacitate maximă a ambelor fabrici. Eficiența operațională, cumulată cu implementarea restructurării datoriilor bancare în 2015, a influențat pozitiv indicatorii financiari, astfel că gradul de îndatorare s-a micșorat considerabil, iar lichiditatea a crescut.

“După ce am crescut business-ul semnificativ, triplând cifra de afaceri și cota de piață în ultimii 5 ani, Cemacon a ajuns acum în etapa consolidării, când ne propunem creșteri mai moderate – un plus de 13% a cifrei de afaceri – generate de o vânzare naturală și profitabilă a produselor din portofoliu.”, a declat Liviu Stoleru, CEO și Președinte al Consiliului de Administrație Cemacon.
 

Cifra de afaceri înregistrată în primul trimestru din 2016 este cu 5% mai mică decât cea înregistrată în perioada anterioară, fapt datorat politicii comerciale a companiei, care urmează sezonalitatea sectorului și țintește consolidarea cotei de piață și maximizarea marjelor, asigurând astfel dezvoltarea într-un mod sustenabil pe termen mediu și lung.

“Prin abordarea comercială și poziționarea produselor EVOCERAMIC din ultimii ani, am reușit să generăm cerere, care să ne permită să operăm la capacitate maximă ambele facilități de producție. Am creat o companie puternică, ce are cel mai competitiv portofoliu din piață, am ajuns să avem un nivel ridicat de notorietate, care, corelate cu evoluția crescătoare a pieței, ne asigură premisele pentru a atinge obiectivele pentru anul 2016. Pe termen mediu, pentru susținerea ritmului de creștere, vizăm oportunități de extindere a gamei de produse, cu soluții cât mai eficiente pentru utilizatori.”, a declat Liviu Stoleru, CEO și Președinte al Consiliului de Administrație Cemacon.

Pentru anul 2016, Cemacon își propune:
· Creșterea cifrei de afaceri cu minim 13%
· Consolidarea cotei de piață la nivel național
· Valorificarea activelor neproductive deținute
· Valorificarea oportunităților de creștere din piața materialelor de construcții, pentru a asigura dezvoltarea business-ului pe termen mediu și lung.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.