Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cele mai noi tendinte in moda – prezentate la Brandswalk Bucuresti Mall

La Bucuresti Mall a avut loc o prezentare de moda in cadrul careia s-au prezentat noile tendinte ale acestui sezon. Sub numele „Brandswalk”, prezentarea a reunit noile colectii de primavara-vara ale: Springfield, Bray Suite Anthology, Levi’s, Debenhams, Esprit, Olsen, Aldo si Tommy Hilfiger. Piesa de rezistenta a fiecarui brand a fost prezentata de o invitata speciala. Astfel, alaturi de manechine profesioniste, invitate pe podium la acest eveniment au fost Rosse Marie Florescu, Simona Patruleasa, Andreea Mantea, Monica Columbeanu, Alina Gheorghe, Bebelusele Delia si Oana, Ilinca Vandici si Gina Pistol. Prezentatorul evenimentului a fost indragitul Daniel Buzdugan de la Radio 21, iar  directorul artistic al evenimentului – Alin Galatescu. Coafura modelelor a fost realizata de catre Hair Revolution, machiajul de catre Sephora, iar sponsor al evenimentului – Coca Cola.

Colectia Springfield pentru barbati aduce tinute in trend pentru un spirit liber si plin de personalitate. Combinatiile sunt cele care fac regulile jocului. Stilul minimalist al anilor ’60 si look-ul natural si indraznet al anilor ’70 si ’80 se combina intr-o vestimentatie confortabila si plina de culoare. Si in acest sezon look-ul Springfield este ultra-urban.  Noua colectie pentru femei este ultra-feminina si usor de purtat: rochiile, fustele si pantalonii scurti in culori indraznete sunt piesele „must-have” ale sezonului. Tinutele pentru seri calde adopta stilul jucaus si dinamic al anilor ’80. Accesoriile, esarfe, coliere, bratari, curele si genti de toate dimensiunile pun in valoare stilul independent al femeii Springfield.

Bray Suite Anthology prezinta o colectie cu un nou format de lux. Alaturi de colectiile Bray Steve Alan, a fost prezentata si o selectie a catorva articole elaborate si exclusive purtand cateva din brandurile Einstein alese pentru delectare si de ce nu pentru  fashion-follia: 525, BSA, Sexy Woman, Absolut Joy. Nu sunt doar simple articole vestimentare, sunt haine cu personalitate care reprezinta intocmai stilul italian usor de recunoscut in intreaga lume.  Nume mari din lumea showbizului au imbracat de-a lungul timpului produsele Einstein, printre care amintim cea mai recenta colaborare pentru lansarea celui mai nou film al lui Silvester Stalone „John”, dar si colaborari cu nume importante din show-bizul italian.

In acest sezon, Debenhams reinventeaza look-uri neconventionale, culori indraznete, atingeri delicate. Dupa 20 de ani de arta vestimentara pentru celebritati din toata lumea si perfectiune in designul de concept, Debenhams propune pentru sezonul primavara – vara 2008 diverse stiluri si atitudini. Sensibile sau puternice, cu o imagine delicata sau indrazneata, personalitati din toata lumea aleg tinute din galeria de designerii din Debenhams. Kylie Minogue, Madonna, Sarah Jessica Parker, Kate Moss, Nicole Kidman sau Ronan Keating poarta haine semnate de Matthew Williamson, Jasper Conran sau Julien Macdonald.

In aceasta primavara domnii pot alege trei look-uri neconventionale propuse de Debenhams: Riviera Urbana – combina tendintele anilor ’50 cu tinutele city-smart in culori de alb, negru si nuante usoare de gri, cu accente puternice de orange si verde; Chic Festival –foloseste o apropiere mai puternica de stil: camasile de bumbac in culori reci si neutre sunt accesorizate cu esarfe subtiri si bijuterii discrete; Rock Pop –este o combinatie de cultura punk, hip-hop si atingeri de rock. Culorile sunt puternice si indraznete: jeansi rosii combinati cu jachete galbene cu printuri grafice creeaza o imagine individuala nonconformista.

Colectia Women Casual de la Esprit prezinta in aceasta primavara o combinatie de influente din decadele trecute si elemente futuriste electrizante. Imaginea urbana este realizata prin contraste puternice, croieli arhitecturale si detalii oversize, iar materialele clasice sunt reinventate pentru a trasa o imagine industriala expresiva. Trecutul apare sub tema trendului hippie, cu forme geometrice, buline si dungi combinate cu o paleta de tonuri de kaki, verde, cream sau gri. Culorile elementare ale acestei primaveri sunt albul-fum si argintiul, care combinate cu nuante de albastru cobalt, rosu si negru intens creeaza efecte luminoase si un aer avangardist. Silueta perfecta reprezinta focusul colectiei Esprit Casual pentru barbati. Principala sursa de inspiratie este stilul docherilor anilor ’60: jachete cu croieli largi, pantaloni drepti, din bumbac si panza. Imaginea originala este garantata de butonii, gulerele si mansetele in forme neobisnuite si de denimul prespalat sau cu umbre profunde de indigo.  Noua linie Esprit Women Collection este puternic influentata de stilul retro al anilor ’70  si ’80. Mansetele inalte, manecile largi si cingatorile definesc tinute care pun in evidenta talia si soldurile si creeaza o imagine feminina si senzuala. Stilul baby-doll, pantalonii slim si jachetele combina diverse lungimi si volume pentru a crea impresia de neglijenta studiata. Rochia in stilul jucaus baby-doll, foarte scurta sau cu croiala minimalista este piesa de rezistenta a sezonului.

OLSEN vine in intampinarea primaverii si abordeaza cinci teme diferite: SPRINGTIME aduce bucuria unei zile calde de primavara luminate de accente de turquoise, roz sau lime si detalii incantatoare: printuri subtile sau panglici delicate. NEW AFRICA te poarta in inima savanei cu tinute confortabile si extrem de stylish care readuc in lumina reflectoarelor look-ul retro. CITY SAFARI readuce stilul Empire, iar EASY LIVING prezinta tinute casual, iar printurile fanteziste, tricotajele din casmir si bumbac in combinatie cu suprapunerile alcatuiesc look-ul vedeta al acestui sezon. Stilul masculin al anilor ’60  este propunerea OLSEN pentru tinutele office, in colectia COOL CHIC. Nuantele de rosu si negru accentueaza croiala perfecta a fustelor, pantalonilor si jachetelor clasice, propuse pentru a ilustra stilul femeii contemporane. Piesele de rezistenta ale colectiei sunt tricotajele cu decolteuri in forma de V. Jachetele din piele si trenciurile ce definesc sezonul de primavara vara 2008 sunt complimentate prin maneci scazute. In materie de accesorii, Olsen recomanda posetele plic dar si cele oversized, ce raman de actualitate si in acest sezon, curelele ce pun in evidenta talia si esarfele viu colorate din tesaturi naturale.

Primavara-vara 2008 la Aldo propune o reintoarcere la simplitate prin materiale, culori şi modele naturale. Colectia este inspirata din natura, din arhitectura si cultura internationala veche. Romantismul este in prim plan, rochia fiind piesa-cheie a colectiei “Romantic Wish”. Texturile sunt din nou uşoare, fluide, cu funde şi detalii de volan si dantela. Cromatica e compusa din game de  bej si crem, completate de culori pastelate cum sunt nuanţele dulci de albastru, galben-lamaie sau roz. Tendintele pentru incaltaminte prefera botul rotund, baretele pe glezna si tocurile mai groase.

In acest sezon ALDO Accessories te invita sa fii romantic. Ideea de retro este reluata prin piese din perle si cristale. Feminitatea este tema colectiei, sustinuta prin motive florale, imprimeuri cu fluturi, funde şi volane. Pentru posete, noutatea sta in dimensiunile mici şi delicate, dar si in materialul matlasat. Linia masculina de accesorii din acest sezon are mai multe direcţii. Ceea ce era vechi revine in atentia stilistilor odata cu ideea de Old Hollywood glamour. Butonii metalici si cravatele subtiri in cea mai cautata culoare a sezonului – gri – repun in valoare costumul clasic prin accente moderne. Ceasurile devin din ce în ce mai mari, fara intentia de a se opri undeva in ceea ce priveste dimensiunile iar palariile revin de asemenea in prim-plan.

Pentru sezonul de primavara-vara, Tommy Hilfiger ne propune trei colectii: Hilfiger Denim, Men’s Sportswear si Women’s Sportswear. Toate cele trei colectii sunt inspirate din lifestyle-ul american, cu influente specifice. Colectia Denim este dedicata adolescentilor si propune trei directii: American Icons, Wonder Years si Rebel Spirit. Toate cele trei trenduri pornesc de la stilul anilor 50 si 80 din SUA, propunand siluete de la delicat la agresiv sau boem. Colectiile Men’s si Women’s Sportswear sunt dedicate steagului american, cu cele trei culori, alb, rosu si albastru, precum si mostenirii culturale americane. Unul dintre trenduri, Dramatic Chic, este inspirat din operele celebrului fotograf de peisaje Ansel Adams, ale carui fotografii in alb-negru au captat adevaratul spirit al regiunii de Sud-vest a Statelor Unite.  Mojito Sky, alt trend propus de Tommy Hilfiger, este inspirat de descrierile cheiurilor Floridei, realizate de Ernest Hemingway in ultimul sau roman.

Bucuresti, 13.03.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.