free download 78 travel guides written by experts

Cele mai bune proiecte online din Romania au fost premiate in cadrul Galei Internetics 2011

In cadrul Galei Internetics 2011, care a avut loc pe 29 noiembrie, la Opera Nationala Bucuresti, au fost aplaudate cele mai bune proiecte din online-ul romanesc.

Agentiile care au urcat pe scena sunt: Create Direct, Discovery Romania, GreenPixel, H Media, Headvertising, Hyperactive, iLeo, Kaleidoscope, Kinecto, McCann Erickson, MRM Worldwide, Odyssey Communication, Senior Interactive, Smile Media, The Geeks si Universal McCann Romania. 

Juriul a acordat, in total, 29 de trofee unor campanii online realizate pentru branduri precum : Always, British American Tobacco, Create Direct (auto-promovare), Discovery Channel, Efix, Groupama, Kinder Surprise, Medlife, Orange, Petrom, Pilot Frixion, ROM Autentic, Savana, Tuborg.

Cele mai multe premii au fost obtinute de iLeo, care a castigat 8 trofee, obtinand astfel cele mai multe puncte din competitie si distinctia “Agentia Anului 2011”. Tot ei au castigat si Aur la Categoria Siteuri, Micrositeuri si bloguri de promovare si Argint la Campanii Interactive.

Cele mai premiate proiecte din competitie au fost “Redescopera Romania”, dezvoltata de iLeo pentru Petrom, cu sase premii, “American ROM”, semnata de MRM Worldwide, McCann Erickson & Universal McCann Romania, cu trei premii, dintre care Aurul la categoria Campanii Interactive si “Povestea Kinder Surprise”, realizata de Hyperactive, cu trei premii, dintre care un Bronz la categoria Site-uri, Microsite-uri si bloguri de promovare si premiul special pentru Webdesign.

La nou-intodusa sectiune Best Use of Mobile, premiul a fost revendicat de iLeo, cu aplicatia mobila dezvoltata pentru campania Redescopera Romania pentru Petrom.

In cadrul Galei, Petrom a obtinut si trofeul Webvertiserul Anului – acordat de catre IAB Romania.

Lista completa a castigatorilor dar si toate lucrarile inscrise in competite pot fi gasite pe siteul oficial al competitiei, www.internetics.ro.

Competitia Internetics de anul acesta a reunit 232 de lucrari si 47 de agentii participante in cele trei categorii de concurs: Site-uri, microsite-uri si bloguri de promovare, Best Use Of si Campanii Interactive.

Fondat si organizat de catre The Institute, Internetics este un festival de branding, marketing si advertising online. Internetics a aparut in 2001, inca de la inceputul conturarii industriei de online, contribuind pe parcursul ultimillor zece ani la cresterea si dezvoltarea acesteia.

Sponsorii celei de-a XI-a editii Internetics sunt: Cosmote, Samsung, Petrom, BCR, Pepsi, Romtelecom si URSUS.

The Institute este o entitate de business a Millenium People, fondator al AdPrint, Internetics si Institute, THE magazine, organizator al Effie Awards, Scoala ADC si 10 ani de creativitate romaneasca.

Câştigătorii Internetics 2011


SITE-URI, MICROSITE-URI ŞI BLOGURI DE PROMOVARE

Secţiunea: FMCG – Mâncare

Nume lucrare: American ROM
Autor: MRM Worldwide
Client: Kandia Dulce
Brand: ROM Autentic

Nume lucrare: Povestea Kinder Surprise
Autor: Hyperactive
Client: Ferrero România
Brand: Kinder Surprise

Secţiune: FMCG – Băutură

Nume lucrare: Tuborg Party Manager
Autor: Kinecto
Client: URBB
Brand: Tuborg

Secţiune: Telecomunicaţii

Nume lucrare: Scrie pe cer
Autor: Senior Interactive
Client: Orange România
Brand: Orange

Secţiune: Bunuri Durabile

Nume lucrare: Site www.savanaculoare.ro
Autor: GreenPixel
Client: Fabryo Corporation
Brand: Savana

Secţiune: Artă, cultură, media şi divertisment

Nume lucrare: Shark Week
Autor: H Media şi Discovery România
Client: Discovery România
Brand: Discovery Channel

Secţiune: Sănătate
Nume lucrare: MedLive.ro – În direct cu medicii
Autor: Smile Media
Client: Medlife
Brand: Medlife

Secţiune: Acţiuni de caritate, politică şi servicii publice

Nume lucrare: Fabrica De Contrafacere
Autor: Kaleidoscope
Client: British American Tobbaco
Brand: British American Tobbaco

Secţiune: Altele

Nume lucrare: Redescoperă România
Autor: iLeo
Client: Petrom OMV SA
Brand: Petrom

BRONZ

Nume lucrare: Povestea Kinder Surprise
Autor: Hyperactive
Client: Ferrero România
Brand: Kinder Surprise

ARGINT

Nume lucrare: MedLive.ro – În direct cu medicii
Autor: Smile Media
Client: Medlife
Brand: Medlife

AUR

Nume lucrare: Redescoperă România
Autor: iLeo
Client: Petrom OMV SA
Brand: Petrom

Premiu special de Web Design – ales dintre lucrările categoriei Site-uri, Microsite-uri şi Bloguri de promovare

Nominalizări:

pilotfrixion.ro
Autor The Geeks
Client Dacris
Brand Pilot Frixion

Povestea Kinder Surprise
Autor: Hyperactive
Client: Ferrero România
Brand: Kinder Surprise

zilesinopti.ro
Autor: The Geeks
Client: Zile şi Nopţi
Brand: Zile şi Nopţi

Câştigător:

Povestea Kinder Surprise
Autor: Hyperactive
Client: Ferrero România
Brand: Kinder Surprise

BEST USE OF

Best use of Viral

Nume lucrare: Efix de la un cal putere în sus
Autor: Odyssey Communication
Client: Rompetrol
Brand: Efix

Best use of Banners
Lucrarea câştigătoare a fost mutată în această secţiune de la FMCG Non food din categoria Site-uri, microsite-uri şi bloguri de promovare.

Lucrare: pilotfrixion.ro
Autor The Geeks
Client Dacris
Brand Pilot Frixion

Best use of e-mail marketing

Lucrare: Colind de Crăciun
Autor Create Direct
Client Create Direct
Brand Create Direct

Best use of social media

Nume lucrare: Redescoperă România
Autor: iLeo
Client: Petrom OMV SA
Brand: Petrom

Best use of mobile

Nume lucrare: Redescoperă România
Autor: iLeo
Client: Petrom OMV SA
Brand: Petrom

CAMPANII INTERACTIVE

FMCG – Mâncare

Nume lucrare: American ROM
Autori: MRM / McCann Erickson / Universal McCann Romania
Client: Kandia Dulce
Brand: ROM Autentic

FMCG – Băutură

Nume lucrare: Tuborg Party Manager
Autor: Kinecto
Client: URBB
Brand: Tuborg

FMCG Non Food

Nume lucrare: 28 de zile
Autor: iLeo
Client: Procter & Gamble
Brand: Always

Servicii Financiare şi Real Estate

Nume lucrare: Tu cum vezi lumea în 2015?
Autor: Kinecto
Client: Groupama
Brand: Asigurarea cu investiţie 5 Plus Groupama

Artă, cultură, media şi divertisment

Nume lucrare: Oricine poate fi erou
Autori: Discovery, Headvertising, H Media
Client: Discovery România
Brand: Discovery Channel

Acţiuni de caritate, politică şi servicii publice

Nume lucrare: Fabrica De Contrafacere
Autor: Kaleidoscope
Client: British American Tobbaco
Brand: British American Tobbaco

Altele

Nume lucrare: Redescoperă România
Autor: iLeo
Client: Petrom OMV SA
Brand: Petrom

BRONZ

Nume lucrare: Tu cum vezi lumea în 2015?
Autor: Kinecto
Client: Groupama
Brand: Asigurarea cu investiţie 5 Plus Groupama

ARGINT

Nume lucrare: Redescoperă România
Autor: iLeo
Client: Petrom OMV SA
Brand: Petrom

AUR

Nume lucrare: American ROM
Autori: MRM / McCann Erickson / Universal McCann Romania
Client: Kandia Dulce
Brand: ROM Autentic

Webvertiserul Anului
Petrom

Agenţia Anului
iLeo

Bucuresti, 30.11.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *