free download 78 travel guides written by experts

Cele mai bune ponturi, de la Domenia Credit

Domenia Credit – parte a GE Money în România – ştie că ponturile sunt oricând binevenite! Mai ales cele financiare. De aceea, şi-a propus să ajute clienţii să aleagă oferta care li se potriveşte cel mai bine, prin campania de promovare a creditului de nevoi personale cu ipotecă, derulată între 25 februarie şi 25 aprilie 2008.

“Pentru a atinge obiectivele acestei campanii – obţinerea de vizibilitate pentru produs, înţelegerea avantajelor şi beneficiilor acestuia de către consumatori şi creşterea numărului de vizitatori pe site-ul www.domenia.ro – aveam nevoie de o idee de comunicare prin care să ieşim din <>. Echipa Leo Burnett, care a lucrat la această campanie, a găsit o soluţie foarte creativă pentru a comunica creditul de nevoi personale cu ipotecă al Domenia Credit. Creditul însuşi este un pont: <>. Practic, Domenia Credit te ajută să obţii banii rapid şi fără prea multe formalităţi. În plus, îţi dezvăluie ponturi pentru a investi”, spune Diana Varabiescu, Brand Communication Manager la GE Money. „Conceptul creativ < > se bazează pe insight-ul că românii sunt atraşi de oferte promoţionale, caută în mod constant ocazii speciale – într-un cuvânt, ponturi. Targetul campaniei sunt oamenii încrezători în viitor şi raţionali, persoane care gândesc pozitiv când vine vorba de situaţia lor financiară şi de instituţii financiare, în general. În plus, în România de astăzi sunt mulţi cei care cumpără şi vând un teren sau o casă. Şi uneori, totul se întâmplă pe bază de pont. Dar ce e un pont când n-ai bani? Problema este rezolvată de Domenia, prin acest credit de nevoi personale cu ipotecă. Acum ai viteză de reacţie şi bani ca să faci bani”, adaugă Mihai Ene, copywriter în echipa Leo Burnett care a realizat campania de promovare a acestui produs al Domenia Credit.

Campania este una tactică, având o componentă online puternică: au fost alese site-uri cu profil de business, site-uri imobiliare, dar şi portaluri de ştiri – în care ştirile sunt „contextualizate” ca şi ponturi Domenia. Pe lângă mediul online, campania este susţinută atât de partea de TV local, cât şi în presa scrisă – publicaţii centrale şi publicaţii locale din 18 oraşe, dar şi de o componentă de direct mailing şi drop mail.

Elementele care evidenţiază creditele de nevoi personale cu ipotecă sunt: rapiditatea de acordare a creditului, flexibilitatea mare în calculul veniturilor şi transparenţa costurilor legate de credit şi de tranzacţie. La toate, produsul Domenia scorează foarte bine, lucru care evidenţiază că acest credit este el însuşi un pont. Informaţii complete despre produs se pot lua direct de pe site-ul www.domenia.ro sau sunând la CreditLine (021) 529 7000, număr apelabil din orice reţea cu tarif normal.

Echipa Leo Burnett care a lucrat la această campanie: Mihai Ene – copywriter, Emil Comşa – art director, Mihai Botărel – copywriter, Andrei Robu – graphic designer, Andreea Boacă – Brand Communication Director, Marina Olteanu – Brand Communication Manager, Matei Ioncică – Junior Brand Communication Executive.
Echipa GE Money: Alina Agurida – Marketing Manager, Diana Vărăbiescu – Brand Communication Manager, Valentin Epure – Online Brand Communication Manager.

Bucuresti, 2.04.2008

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *