Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cele mai avizate informatii despre impactul noilor media

in marketing-ul direct, pe 19 si 20 aprilie, la RoDirect 2007

Peste putin timp, conferinta RoDirect 2007 va oferi publicului din Romania cele mai proaspete informatii din marketing direct, dezvaluite chiar de catre cei care dau tonul in domeniu.

Heinz Fischer, fondator al FEDMA (Federatia Europeana de Marketing Direct si Interactiv) si presedintele acestei organizatii timp de multi ani, este unul dintre acestia. Experienta sa indelungata in marketing direct este dublata de o contributie deosebita la acest domeniu: de-a lungul timpului a adunat o impresionanta colectie de scrisori de marketing direct din diferite tari, colectie care a dat nastere revistei “Fischer’s Archive”. Cele mai creative si eficiente scrisori de DM din lume sunt publicate lunar in aceasta revista. De asemenea, Heinz Fischer conduce cea mai mare biblioteca internationala de marketing direct, “Fischer’s Bookshop”.

Pentru ca tema pe care o va prezenta pe 19 aprilie se numeste „Strategii de dialog in marketing-ul direct de astazi“, Heinz Fischer va avea la RoDirect un partener de discurs: Otfried Fritsch. Impreuna cu acesta va vorbi despre impactul noilor media asupra marketing-ului direct si despre cum ne putem folosi de aceste noi tehnologii pentru a atinge clientii in mod direct.

Otfried Fritsch este un consultant de DM cu o indelungata experienta pe piata germana, conducand propria agentie, care ofera servicii de comunicare directa. Cu 30 de ani de experienta in brand management si lucru in agentie, Otfried Fritsch este unul dintre oamenii de marketing care au inteles importanta comunicarii personalizate in valorificarea clientilor, si astfel a pus bazele firmei sale de consultanta in Customer Relationship Management si comunicare multi-canal.

Bucuresti, 5.04.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.