publicului
The Yahoo! Login Page Creative Competition, concursul de design pentru pagina de login a Yahoo! România, şi-a ales finalistele. Până la finalul perioadei de înscrieri, care a durat 40 de zile, au fost primite în concurs 315 lucrări, dintre care cele mai bune 183 au fost selecţionate în finală şi pot fi văzute şi votate online până pe 24 noiembrie, ora 23:59, pe pagina www.TheCreator.ro/TheLoginPage/Inscrieri.
Cele 183 de designuri promovează branduri dintre cele mai diverse, de la site-uri de reduceri la magazine online de lenjerie intimă, la companii aeriene sau chiar de personal branding. Ele au fost realizate fie de profesionişti provenind din agențiile de publicitate sau din alte industrii creative, fie de oameni pasionaţi de acest domeniu. Însă toate lucrările reuşesc să scoată în evidenţă formatul publicitar pe care au fost create, cel mai spectaculos format publicitar de pe web: pagina de login a Yahoo!, vizitată zilnic de un milion de români.
La finalul competiţiei, pe 25 noiembrie, vor fi acordate 3 premii în valoare totală de 2.200 de euro: 1.000 de euro – premiul I, 700 de euro – premiul II şi 500 de euro – premiul III.
Jurizarea se face astfel: în perioada 9 – 24 noiembrie, lucrările vor fi evaluate de către un juriu de profesionişti (format din Liviu Ţurcanu, Creative Director Mercury360; Claudiu Dobriţă, Creative Director Draftfcb; Charles Davies, EMEA Marketing Director Yahoo! Elveţia; Josh Partridge, Head of Operations Yahoo! Expansion Markets; Mihai Fanache, Director General Mediacafe Interactive şi Monica Dudău, Project Manager IQads) şi de către publicul larg, prin intermediul paginii www.TheCreator.ro/TheLoginPage.
Nota finală va fi stabilită prin media ponderată între notele acordate de către juriul de profesionişti (60% din nota finală) şi media acordată lucrării de către publicul larg, prin vot online (40% din nota finală).