free download 78 travel guides written by experts

Cel mai vizionat viral comercial romanesc, semnat PROPAGANDA, premiat la Internetics 2012

PROPAGANDA şi-a adjudecat trofeul la secţiunea Online Media and Tools, categoria Video Viral pentru clipul Demenţial! Demenţial! Cum văruiesc rockerii din Regie: cu părul!!, în cadrul Internetics 2012, o competiţie care premiază cele mai bune proiecte din online-ul autohton. Gala de decernare a premiilor a avut loc pe 1 octombrie, la Opera Naţională Bucureşti.

Viralul semnat de PROPAGANDA a devenit, în luna august 2012, cel mai vizionat viral comercial românesc, depăşind 1 milion de accesări. Clipul face parte din campania pentru vopseaua Duraziv Fără Miros şi a fost postat online în paralel cu lansarea spotului TV. Realizarea clipului a pornit de la ideea de a face o demonstraţie haioasă, plecând de la beneficiul principal al produsului: faptul că e ecologic şi, în consecinţă, mai puţin dăunător pentru organism decât alte vopsele de pe piaţă, fiind singura vopsea certificată ecologic din România.

"Premiul Internetics vine ca o confirmare suplimentară pentru munca noastră pe partea de viral în România. E o categorie grea, pentru că e reală, fără ocolişuri: un viral merge ori nu merge, a treia posibilitate nu există. Ce a pornit ca o glumă, nişte rockeri care văruiesc o cameră cu părul, a devenit cel mai de succes viral românesc. Ne-am atins obiectivele: 49% entertainment + 50% informaţie relevantă despre produs + 1% nebunie = peste 1.000.000 de vizualizări pentru rockerii care văruiesc cu părul. În fond, este primul viral comercial românesc care depăşeste milionul de vizualizări şi asta spune multe. Ne place să fim primii, ne place să fim 100% internet, ne place că şi alţii apreciază munca noastră." spune Dragoş Muşat, Online Creative & Producer, PROPAGANDA.

Despre campanie

Agenție: PROPAGANDA
Produs: Vopseaua Duraziv Fără Miros
Background: PROPAGANDA a lansat pentru vopseaua Duraziv Fără Miros – singura vopsea certificată ecologic din Romania – printr-o campanie care comunică principalul beneficiu al vopselei: acoperă sănătos, cu zero deranj. Campania include 1 spot TV de 30 de secunde, 2 spoturi radio de 30 de secunde, POSM și bannere video. Spotul TV, regizat de Radu Jude, surprinde modalitatea de vopsit "fără deranj", într-un spot TV în care 3 meșteri demonstrează atributele vopselei Duraziv Fără Miros care "acoperă sănătos cu zero deranj" executând o lucrare în timp ce clienții sunt încă în casă.
Au lucrat la campanie: Dan Stănescu (Head of Copy), Alex Macsoda (Art Director), Bogdan Moraru (Creative Director), Mihai Preotu (Strategic Planner), Sonia Panait (Strategic Planning Co-Director), Mihaela Giurcă (Head of Project Management), Marcela Moldovan (AV Producer), Svetlana Bulacu (Media Director), Alexandra Postoacă (Media Manager).
Au lucrat la viral: Dragoş Muşat, Online Creative & Producer (regie), Dan Kosuth (imagine şi producţie), Octavian Răchită, Vlad Iliescu şi Adrian Iliescu (animaţie pe calculator).

Bucuresti, 02.10.2012

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *