Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cel mai mare studiu global care masoara reputatia companiilor: BMW Group pe primul loc

BMW Group ocupă poziţia de lider în topul companiilor cu cea mai bună reputaţie conform studiului Global Reptrak 100. Cercetarea a fost organizată de Reputation Institute, o companie de consultanţă cu sedii în New York şi Copenhaga şi cu 18 ani de experienţă în domeniu.

BMW Group revine pe prima poziţie în Global Reptrak 100, după ce a fost lider şi în 2012 şi 2013. În 2014 compania s-a clasat pe locul al treilea. Podiumul este completat de Goolge, pe poziţia a doua, şi Daimler Group, pe locul al treilea. În total, au mai intrat încă 4 constructori auto în acest top: Volkswagen Group pe locul 14, Honda pe 61, Ford pe 65 şi General Motors pe 96.

Studiul, cel mai mare de acet gen, a fost organizat în primul trimestru din acest an în 15 ţări de pe 4 continente şi a inclus peste 60.000 de respondenţi. Sunt evaluate primele 500 companii globale în ceea ce priveşte cifra de afaceri. Evaluarea se face pe baza unui algoritm propriu care urmăreşte punctele esenţiale pe care o companie trebuie să le cultive pentru a dezvolta o reputaţie bună. „O îmbunătăţire în clasamentul nostru cu 5 puncte, coincide cu o creştere a ratei de recomandări cu 6,3% şi a predilecţiei de cumpărare cu peste 5%,” explică Jamie Bedard, CEO Reputation Institute, importanţa acestui studiu.

În punct central respondenţii sunt rugaţi să evalueze 20 de companii, dacă le cunosc, după patru afirmaţii cheie: „am încredere în această companie”, „admir şi respect această companie”, „am un sentiment bun despre această companie” şi „această companie are o reputaţie generală bună”. Sunt evaluate şapte dimensiuni care măsoară determină companiei: produse şi servicii, locul de muncă, conducere, implicare socială, leadership şi performanţă. BMW Group ocupă poziţii de top cinci în toate din cele şapte categorii şi se impune la „conducere”, un element important în a defini încrederea într-o companie.

Studiul complet este prezentat aici: //www.reputationinstitute.com/.

Bucuresti, 22.04.2015
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.