free download 78 travel guides written by experts

“Cel mai frumos bloc” – premii cu traditie de la Unilever

Compania Unilever South Central Europe premiaza si anul acesta castigatorii concursurilor “Cel mai frumos bloc” si “Cea mai frumoasa camera studenteasca” din campusul Universitatii de Petrol si Gaze din Ploiesti. Investitia de peste 12.000 euro a companiei Unilever reconfirma interesul acesteia pentru sprijinirea si dezvoltarea comunitatilor locale in care activeaza.

Inca o data, concursul „Cel mai frumos bloc”, aflat la cea de-a zecea editie, depaseste asteptarile organizatorilor atat prin numarul mult mai mare de inscrieri cat si prin premiile acordate.

Cele 490 de asociatii de locatari, insumand 1.180 de scari de bloc, si cele 630 de camere studentesti inscrise in concurs au primit in prima etapa a proiectului produse de curatenie in valoare de peste 43.800 de lei, din partea companiei Unilever. Anul acesta, numarul premiilor acordate asociatiilor de locatari a crescut cu 5 fata de editia din anul 2008, ridicandu-se astfel la 14 premii I, II si III.

Pentru prima data de la organizarea concursului „Cea mai frumoasa camera studenteasca”, premiile acordate studentilor castigatori ai locurilor I, II si III vor consta in 20 de carduri-cadou DOMO, in valoare totala de 8.000 de lei. Vor fi oferite 10 carduri-cadou in valoare de 200 de lei fiecare si 10 carduri in valoare de 600 de lei fiecare, in functie de locul obtinut in cadrul concursului. De asemenea, au fost acordate 18 mentiuni pentru studenti si 7 mentiuni pentru asociatiile de locatari.
Premiile oferite de catre compania Unilever au venit din nou in intampinarea dorintei de a mentine curatenia in spatiile pe care le au in grija atat asociatiile de locatari, cat si studentii. Astfel, fiecare castigator a primit produse de curatenie Dero, Cif si Domestos.

In acordarea punctajului pentru “Cel mai frumos bloc” si “Cea mai frumoasa camera studenteasca” comisia concursului, compusa din reprezentanti ai Primariei Municipiului Ploiesti, R.A.T.S.P., Uniunii Asociatiilor de Proprietari si Administratiei Domeniului Public si Privat, a luat in considerare atat aspectul interior cat si cel al spatiilor verzi din jurul blocurilor.

“Ne bucuram ca am putut organiza si anul acesta cele doua concursuri, deja devenite traditie, la fel cum ne bucura si implicarea activa a membrilor comunitatii locale. Acest proiect reprezinta o dovada de consecventa a companiei Unilever in ceea ce priveste continuarea misiunii sale de a fi alaturi de comunitatea din care face parte”, au declarat reprezentantii companiei Unilever.

Bucuresti, 28.05.2009

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *