Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cel mai accesibil circuit de finantre auto

Leasing pe 7 ani de la Motoractive

Începutul lui 2007 s-a dovedit a fi unul spectaculos pentru circuitele de Formula 1, calendarul competiţional culminând cu lansarea de către Motoractive, parte a companiei GE Money în România, a produsului de finanţare auto pe 7 ani pentru orice model sau marcă de maşină. Lansat în premieră în luna februarie, noul produs este susţinut în planul comunicării printr-o campanie integrată în presă, radio, internet şi prin direct mailing.

Obiectivele campaniei constau în crearea de notorietate pentru noul produs, precum şi de diferenţiere a companiei Motoractive Leasing faţă de competitori. Fiind prima companie de leasing care a lansat pe piaţă acest produs, Motoractive porneşte în cursa celor mai accesibile circuite din pole position.

Macheta de presă “leasing pe 7 ani” are la bază conceptul “Circuitul de Formula 1”. S-a dorit astfel o poziţionare a companiei ca lider pe piaţa de leasing şi o comunicare sugestivă a promptitudinii şi calităţii serviciilor de finanţare asigurate de Motoractive, parte a GE Money. Astfel, „lungimea circuitului de finanţare este între 12- 84 luni”, „calificarea are timpi record”, de doar 24 de ore, „suportul tehnic la stand” este asigurat de echipa de profesionişti Motoractive, iar răspunsurile la solicitări – oricât ar fi acestea de complexe – sunt foarte rapide!

„Vizualul dezvoltă conceptul de circuit de Formula 1 cu elemente grafice specifice şi în forma conturului cifrei şapte. Elementele cheie ale mesajului subliniază accesibilitatea acestui tip de finanţare prin sloganul “Intră în cel mai accesibil circuit de finanţare!, dar şi rapiditatea cu care se desfăşoară formalităţile, prin dinamismul graficii”, declară Andrei Dobrescu – art director QMC, agenţia de advertising a Motoractive.

Desfăşurată în perioada 7 februarie – 31 martie 2007, campania este prezentă atât în presa naţională, cât şi în cea locală; pe postul de radio KissFM; pe site-urile evenimentulzilei.ro, ghiseulbancar.ro, masini.ro, stiriauto.ro. În ceea ce priveşte campania de direct mailing, newsletterele online vor fi trimise abonaţilor stiriauto.ro, chip.ro, newz.ro, ghiseulbancar.ro.

Echipa QMC care a ajutat Motoractive să ia startul în circuitul de leasing pe 7 ani este formată din: Carmen Voicu (strategie de comunicare), Andrei Dobrescu (art director), Andrei Radu (copywriter) şi Andreea Belei (account manager).

Bucuresti, 21.2.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.