Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Cea mai recentă campanie Ogilvy România pentru Dr.Max îți amintește că vârstnicii români au nevoie de o nouă realitate

1,5 milioane de vârstnici din România suferă de singurătate*

Campania de comunicare semnată de Ogilvy România susține parteneriatul dintre Farmaciile Dr.Max și Asociația Niciodată Singur – Prietenii Vârstnicilor pentru o comunitate sănătoasă și demnă, cea a seniorilor cu vârste de peste 65 de ani.

Campania Alături de Oameni

O societate sănătoasă își respectă seniorii și îi ascultă. Pentru că ei au învățat deja cea mai mare parte dintre lecțiile cele mai importante ale vieții. O teză frumoasă, dar o realitate inexistentă în România. Vârstnicii noștri sunt singuri și deprimați, victime ale unei mentalități învechite conform căreia bătrânețea este un stigmat și un final de drum plin de tristețe. Este realitatea părinților, a bunicilor, a vârstnicului român mai puțin norocos.

O temă a societății actuale pe care Ogilvy România a transpus-o într-o campanie de suflet, cu speranța că orice pas mic, dar susținut, poate schimba mentalități deficitare.

Campania Alături de Oameni deschide o conversație despre “seniorii cetății” despre pofta lor de viață, despre întelepciunea lor și despre importanța vieții trăite cu demnitate, indiferent de vârstă.

În linie cu promisiunea brandului Dr.Max de a asculta oamenii, echipa Ogilvy a invitat la depănat povești câțiva dintre seniorii de care are grijă Asociația Niciodată Singur – Prietenii Vârstnicilor. Interlocutorii acestora sunt câteva dintre numele importante din spațiul public românesc, Teo Trandafir, Iuliana Tudor, Andreea Bălan și Teo Rogobete, iar interviurile realizate pe platforma Zoom au strâns deja peste 750.000 de vizualizări în social media.

Dincolo de narativul campaniei și de ambiția ei de a ridica la fileul societății o inițiativă civică gândită pe termen lung, parteneriatul urmărește consolidarea acțiunilor deja realizate de Asociația Niciodată Singur – Prietenii Vârstnicilor, în misiunea acesteia de a combate singurătatea și efectele izolării în rândul persoanelor vârstnice.

Obiectivele principale ale parteneriatului sunt creșterea numărului de beneficiari și voluntari cu peste 200% și de extindere a programului în noi orașe, de la 8 în prezent la 10, până la finalul anului. Dincolo de vizitele de socializare la domiciliu ale voluntarilor și ajutor practic, este vorba și despre ajutor material personalizat, în funcție de nevoi și de organizarea de evenimente dedicate, atât la domiciliu, cât și în căminele de bătrâni, desigur, ținând cont de evoluția pandemiei și de toate măsurile de protecție și siguranță.

Campania Dr.Max coordonată de Ogilvy Romania este una integrată, cu conținut customizat pentru fiecare canal de comunicare și implică strategie de brand, creație, campanie media, media relations &partnerships și digital &social content.

*conf unui studiu GfK pentru FRMR

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *