Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Ce trebuie sa stie orice specialist in marketing?

Pe 20 martie 2008, la Crowne Plaza Hotel Bucharest, va avea loc cel de-al doilea workshop din seria “Advertising 2.0”, o platforma de comunicare lansata de Evensys anul acesta. Seminarul "Digital Marketing for Marketers" isi propune sa ofere un ghid complet pentru campaniile in new media, pe masura ce numarul instrumentelor de digital marketing continua sa creasca, iar noutatile de ieri sunt depasite astazi.
Seminarul va avea loc pe parcursul unei zile si il are ca invitat special pe  Radu Ionescu (managing partner, Kinecto). Acesta isi propune sa ofere un ghid complet pentru campaniile in new media si va parcurge toate abordarile, tendintele si provocarile pe care le au acum oamenii de marketing in mediul online.

Vor fi abordate la inceput informatiile de baza specifice marketingului digital, apoi participantii vor avea ocazia sa afle tactici si strategii in mediul online, sa analizeze studii de caz de succes, sa invete cum sa planifice campanii pe Internet. Totul pentru ca la final cei prezenti sa afle  raspunsuri la toate intrebarilor.

Seminarul este structurat in patru sesiuni, ultima dintre acestea continand doua studii de caz care vor asigura nivelul ridicat de interactiune si aportul de informatii si cunostinte pe care seminarul il va aduce participantilor. Cei prezenti se vor imparti in 4 echipe, fiecare echipa va primi cate un brief si un brand si trebuie sa genereze o prezentare de maxim 5 minute in care propun si argumenteaza conceptele si canalele online propuse.

Radu Ionescu este Managing Director in cadrul companiei Kinecto. Ionescu are 5 ani experienta in antreprenoriat in domeniul interactive, cu implicare preponderenta in coordonarea strategiei si in new business, lucrand pentru zeci de clienti din finante, imobiliare, pharma, educatie sau retail. Inainte de a fonda Kinecto a lucrat timp de doi ani in grupul BMG, atat pentru divizia de publishing, cat si pentru Imedia, divizia de online.

Kinecto este o agentie full-service de marketing relational cu experienta si expertiza in implementarea de solutii interactive si de comunicare directa. Kinecto dezvolta websiteuri corporate, websiteuri de produs, campanii de advertising online, campanii de advertising pay-per-click; bloguri corporate si de produs; campanii neconventionale online si offline (user generated content, bloguri tematice, podcasturi, videocasturi, teasing, publicatii specializare etc.; newslettere, sms, telemarketing, marketing direct si altele.

Pentru mai multe detalii despre eveniment si vorbitori puteti vizita site-ul www.advertising2.ro

Bucuresti, 29.02.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.