free download 78 travel guides written by experts

Ce branduri au castigat consumatorul in timpul meciului Romania – Franta

Exact Cercetare si Consultanta, agentia de cercetare de piata din cadrul grupului BBDO, a realizat o cercetare de tip „Day After Research” cu privire la brandurile memorate de publicul care a urmarit la TVR meciul de fotbal Romania-Franta de marti, 6 septembrie 2011.

Cercetarea masoara notorietatea spontana a brandurilor promovate pe durata meciului si intre reprize si se refera  la publicul din mediul urban, cu varste cuprinse intre 15 si 64 de ani, persoane care au urmarit cel putin 5 minute meciul de fotbal.

Nu au fost excluse din cercetare nici brandurile care au fost promovate in cadrul stadionului si au avut vizibilitate pe TV, intrebarea adresata fiind „La ce marci ati vazut reclama pe durata transmisiunii meciului? Va rugam sa va referiti la reclamele vazute in timpul meciului cat si la cele transmise in pauza dintre reprize”.

Astfel, brandul indicat cel mai des a fost Ursus (6% dintre subiecti). Pe locul 2, la distanta foarte mica, se afla Bergenbier (5,5%), urmat de Coca-Cola (3%), Adidas (2,4%), Dacia (1,4%) si Ceresit (1,3%).

Urmatoarele pozitii, conform mentionarilor spontane facute de catre subiecti, sunt: Heineken, Baumax, Pepsi, Borsec, Cosmote, Intersport, Orange, Suzuki, Cava d’Oro si Stanley Bet – toate cu procente de sub 1%.

Cercetarea este reprezentativa pentru persoane din mediul urban, cu varste intre 15 si 64 de ani, care au urmarit meciul de marti cel putin 5 minute si a fost realizata prin metoda CATI (interviuri telefonice asistate de calculator), pe un esantion de 208 persoane, aleator, probabilistic. Eroarea maxima asociata procentelor este de 3,2%.

Exact Cercetare şi Consultanţă este o agenţie de cercetare de piaţă full service, care oferă clienţilor o interpretare a datelor dincolo de cifre, bazată pe knowhow-ul în consultanţă şi marketing. Compania are în componenţa sa următoarele departamente: departamentul Cantitativ ce acoperă o varietate de industrii prin metodologii precum Face-to-face, Call Center, Online Panel; departamentul de Field care gestionează o echipă de operatori instruiţi cu regularitate şi departamentul Calitativ & Cercetare Creativă ai cărui membri sunt specializaţi în focus group-uri, interviuri în profunzime, workshop-uri creative, cercetare etnografică.

Bucuresti, 09.09.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *