Shadow

Ce avantaje aduce eKYC, tehnologia pentru identificarea rapidă a clienților?

Automatizarea anumitor procese este esențială în afacerile digitale, dar interacțiunea cu clienții – noi sau existenți – trebuie să garanteze metode de maximă siguranță. Prin eKYC, tehnologia pentru identificarea rapidă a clienților, se respectă nu doar anumite cerințe legale specifice în unele industrii, dar se asigură în mod cert evitarea unor probleme legate de posibil furt de identitate, fraude sau alte tentative de a produce daune companiei sau clienților.

O astfel de soluție KYC – Know Your Customer – este Qoobiss, care prezintă automatizare 100% și ajută la eficientizarea procesului de înregistrare a clienților. Se folosesc cele mai noi tehnologii biometrice AI. Procesul, care cu niște ani în urmă părea demn de filmele SF, este acum absolut funcțional, ușor de implementat și de folosit, perfect pentru a asigura interacțiuni sigure, corecte, pentru eficiență maximă.

soluție KYC - Know Your Customer - este Qoobiss
soluție KYC – Know Your Customer – este Qoobiss

Solutia este certificata conform regulamentului UE 910/2014 (eIDAS) si standardelor ETSI 319 401 si ETSI TS 119 461 (furnizori autorizati de serivicii de validare a identitatii).

În calitate de client, așa poți deschide de exemplu un cont bancar de la distanță, un cont de trading sau pentru divertisment online la jocuri de noroc, poți semna un contract de servicii telecom sau poți avea acces la servicii medicale.

Servicii contractate de la distanță

Timpul este esențial în afacerile moderne, iar în retail de orice fel, de produse și mai ales servicii, soluțiile digitale de vânzări presupun acțiune imediată. Clientul poate realiza contractarea unor servicii fără a se mai deplasa într-o unitate fizică a companiei. În procesarea datelor personale, mai ales în domenii sensibile precum cele legate de finanțe, software-ul AML/KYC oferă rezultate rapide și precise despre identitatea utilizatorilor pentru a reduce frauda.

Tehnologie avansată KYC permite identificarea rapidă a clienților, iar aceștia au la rândul lor siguranța unui contact sigur de la distanță. “Afacerea ta are nevoie de un proces digital de verificare a identității pentru a avea o rata mai mare de conversie și a le oferi clienților o experiență plăcută cu industria ta. Verificăm identitatea clienților tăi astfel încât afacerea ta să respecte legile privind confidențialitatea, legislația anti-fraudă și cerințele KYC”, se precizează pe website-ul oficial Qoobiss.

Soluția pentru identificarea rapidă a clienților este dezvoltată de o companie cu sediul în Romania, specializată în utilizarea de software și hardware, furnizor autorizat de validare a identității. În calitate de companie ce dorește vânzări confirmate și finalizate online, reduci costurile operaționale și respecți legile europene în vigoare pentru astfel de soluții digitale de ultimă generație.

Principalii pași incluși în procesul de verificare a identității clientului

Acest proces digital de verificare a identității, KYC, se remarcă printr-o rată mai mare de conversie decât variantele clasice de vânzări de servicii și le oferă clienților o experiență plăcută. Qoobiss are un mod de utilizare foarte intuitiv, pornind de la o fotografie a cărții de identitate a clientului, datele fiind extrase și verificate rapid pentru crearea unui cont nou. Demn de subliniat este că, mai departe, Qoobiss are capacitatea de a detecta dacă într-un selfie există o persoană sau o imagine falsă, videoclip sau obiect inanimat. Un algoritm complex compară poza de pe cartea identitate cu cea din selfie, astfel încât identitatea să fie confirmată drept fiind aceeași. Lucrurile merg și mai departe: Qoobiss poate verifica dacă persoanele se regăsesc în vreo baza de date pentru a stabili riscul de conformitate în concordanță cu reglementarile în vigoare.

Soluția este 100% automatizată, economisește timp prețios, atât de valoros în afaceri în zilele noastre. Tot mai multe instituții din diverse domenii implementează această tehnologie, rezultând mai multă eficiență în procesele specifice. De asemenea există și posibilitatea implementării unui flux hybrid, ce presupune o dublă verificare și de către un factor uman. Avantajele sunt în mod cert de ambele părți: pentru compania ce oferă această soluție pentru clienții săi de retail și pentru respectivii clienți, care pot rezolva multe chestiuni de la distanță, în mod sigur.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *