Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Ce au in comun filmul “4 luni, 3 saptamini si 2 zile”, CharityGift.ro,

caravana Guerilla Verde si trupa Spitalul de Urgenta?

Cine nu a vazut “4 luni, 3 saptamini si 2 zile” semnat de Cristian Mungiu, primul film romanesc premiat cu Palm D’Or, sau nu s-a distrat la “Amintiri din Epoca de Aur”, cel mai recent film al sau? Esti deja sustinator al magazinului online caritabil CharityGift.ro, primul de acest gen din Romania? Daca locuiesti in cele mai mari orase din tara si esti elev sau student, sigur ai fost la proiectiile caravanei educationale Guerilla Verde sau te-ai inscris in concursul foto-video Ecopaparazzi. Toamna trecuta sigur ai fredonat in Clubul Silver Church pe piesele trupelor Spitalul de Urgenta si byron sau ale Alexandrinei. Daca v-am trezit suficient interesul si vreti sa aflati mai mult, va invitam pe www.imagefactory.ro.

Va intrebati probabil care este legatura dintre toate titlurile enumerate mai sus. Ei bine, sunt doar cateva dintre cele mai recente proiecte dezvoltate de echipa agentiei de comunicare Media Image Factory. Lansarea nationala, in patru mari orase, a filmului ”4 luni, 3 saptamini si 2 zile” si organizarea caravanei 432 in alte 15 orase, cu un numar inregistrat de 15.000 de spectatori, ramane un moment de referinta in dezvoltarea agentiei. Agentia a fost, de asemenea, alaturi de Dan Helciug, artista de origine basarabeana Alexandrina si trupa byron la lansarile de album din The Silver Church Club, dar nu s-a ferit nici sa coboare in underground (la propriu si figurat) la metroul din Bucuresti alaturi de trupa byron.

Pe langa portofoliul de clienti corporate sau din lumea artistica, au aparut proiectele proprii agentiei. Dezvoltate intern din stadiul de concept pana la implementarea propriu zisa, acestea folosesc filmul ca metoda alternative inovativa de educatie. Este vorba despre proiectul BETI (“Better Education Through Innovation”), din care face parte Guerilla Verde, prima caravana educationala de film cu mesaj ecologic. In cele trei editii de pana acum, peste 7.500 de tineri (elevi si studenti) au participat la proiectiile de film eco, la concursul EcoPaparazzi si au discutat cu reprezentantii organizatiilor partenere si cu invitatii speciali. Guerilla Verde isi doreste sa devina o traditie in peisajul educational romanesc, prin organizarea a doua editii pe an. Impactul proiectului nu s-a lasat asteptat, numeroasele cluburi eco formate din elevi si studenti, prezenti la eveniment, demonstrand faptul ca initiativa Media Image Factory este bine primita de catre tineri. In cea de a doua etapa a proiectului BETI, va fi organizata GeneratiaS, caravana educationala de filme cu mesaj legat, de aceasta data, de sanatate. Ultima etapa consta in atingerea unei teme relative incomode, respectiv minoritatile.

”Cred ca este important pentru orice agentie de comunicare sa isi pastreze un anumit grad de independenta. Dezvoltarea proiectelor proprii iti ofera libertatea de a experimenta si de a face lucruri din pasiune, care in timp sa creioneze identitatea agentiei. Astfel de actiuni iti ofera posibilitatea de a avea o alta abordare decat cea in cazul comunicarii pentru un client, unde trebuie sa respecti politica companiei, tipul produsului sau targetul caruia te adresezi. ” motiveaza Nicoleta Talpes, Managing Partner Media Image Factory, diversitatea proiectelor dezvoltate de agentia pe care o conduce.

Un alt proiect dezvoltat de Image Factory si care se bucura de succes in mediul online si nu numai este proiectul de voluntariat CharityGift.ro, primul magazin online caritabil prin care toate produsele vandute contin o donatie. La cumpararea oricarui produs, un procent cuprins intre 5 – 100% merge catre ONG-ul ales de furnizor sau cumparator. La un an de la lansare, CharityGift.ro a reusit sa aduca impreuna peste 50 de ONG-uri, 50 de furnizori, peste 85.000 de vizitatori unici, peste 400 de comenzi si donatii de peste 14.000 lei (anul 2009), valoarea donatiilor ajungand la o medie de 30% din valoarea produsului.

Media Image Factory asigura intrumentele de PR specifice agentiilor de comunicare de la servicii strategice si relevante pentru promovarea brandurilor, comunicare corporatista si relatii publice, dar si dezvoltarea de proiecte speciale, de la concept pana la implementare. Detalii pe www.imagefactory.ro

Bucuresti, 15.04.2010

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.