Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Ce au in comun afacerile si sportul extrem

Sportul si afacerile sunt astazi un tandem foarte potrivit. Indiferent ca sunt la conducerea unei multinationale sau a unei companii romanesti, managerii sunt din ce in ce mai atrasi de sport si in special de sport extrem.

Numarul de vara al revistei Biz isi propune, alaturi de Marius Ursache, Steven van Groningen, Adrian Florea si Radu Lucianu, sa va convinga de avantajele practicarii acestui sport, ca una dintre modalitatile de a trai viata la maxim si in afara orelor de la birou.

Atat practicarea unui sport extrem cat si conducerea unei afaceri au multe in comun. Ambele presupun pasiune, spirit de echipa, depasirea propriilor limite, asumarea riscului, performanta, atitudine orientata spre succes, determinare, dedicatie si disciplina, mobilizarea resurselor si stabilirea obiectivelor, dezvoltarea spiritului competitiv.
In sandboarding, pentru a ajunge pe cea mai inalta duna din lume, trebuie sa urci aproximativ 5 ore, in timp ce coborarea cu placa dureaza in jur de 15 minute. Dar rezultatul merita efortul, la fel ca si in deschiderea si sustinerea unei afaceri.

“Legaturile dintre sport si afaceri sunt destul de multe, pentru ca la final vorbim despre o performanta. In plus, atat in sport cat si in afaceri e nevoie de aceeasi atitudine ca sa ai succes. Daca vrei sa ai succes in sport, trebuie sa existe ceva mai mult decat talent. Este nevoie de determinare, de focus bun si de echipa buna”, a declarat pentru revista Biz, Steven van Groningen, presedintele Raiffeisen Bank.

Pentru Marius Ursache, Chief Creative Officer si fondator al Grapefruit, sportul nu este neaparat legat de afaceri, ci de viata personala si de stilul propriu.
Pentru altii, sport extrem inseamna o provocare, o incercare de a-si depasi propriile limite. Este ca si luxul, ceva personal, mai mult decat un hobby sau dorinta de miscare. Depasirea barierelor fizice si psihice reprezinta pentru unii dorinta de a atinge culmi pe care nu ar fi visat niciodata sa le atinga.

Radu Lucianu, Managing Partner la agentia imobiliara Eurisko considera ca “cine spune ca nu are timp minte. La fel este in afaceri. Afacerile trebuie facute cu zambetul pe buze, sa fii relaxat, altfel totul este in van. Traim putin si atata timp cat traim trebuie sa facem cat mai multe lucruri”.

Si pentru ca orientarea spre performanta este la fel de necesara in afaceri ca si in sport, articolul “Drumul catre performanta” analizeaza, alaturi de specialistii din comunicare si resurse umane, care sunt conditiile necesare obtinerii ei. Articolul semnat de Jack si Suzy Welch,  “Cum sa castigi incredere in sine” vine in completarea modalitatilor de self fulfillment.

In cadrul rubricii Marketing, articolul “Cand copii devin arma de marketing” arata cat de bine vand reclamele pentru copii si care sunt motivatiile care stau la baza succesului lor.

Si pentru ca este vara, un sezon ce favorizeaza dinamizarea volumului de cumparaturi din orice domeniu, articolul “Orasele de cumparaturi” prezinta ultimele tendinte ale pietei de retail. Isi vor face aparitia primele outlet center-uri, retail park-urile se vor inmulti iar mall-urile vor fi din ce in ce mai mari.

Bucuresti, 31.07.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.