Shadow

Castrol lansează un serviciu de asistență tehnică personalizat pentru service-uri și consumatori

  • Castrol lansează un nou serviciu de asistență tehnică în mai multe limbi, bazat pe inteligență artificială
  • Castrol pune la dispoziția service-urilor acces gratuit la agenți dedicați, capabili să răspundă unei game variate de solicitări tehnice
  • Accesul la expertiza Castrol are scopul de a spori nivelul de satisfacție al clienților
  • În etapa pilot, 87% dintre solicitări au fost rezolvate în 24 de ore

Castrol a lansat un nou serviciu gratuit de asistență tehnică, care permite service-urilor și clienților din România să interacționeze cu o echipă dedicată de specialiști în domeniul tehnic, pregătită să ofere sfaturi și să răspundă tuturor solicitărilor.

Castrol - Verificarea Uleiului

Noul serviciu va fi disponibil pentru clienții actuali și potențiali Castrol, service-uri independente și francizate, distribuitori, retaileri și pentru service-urile Castrol SERVICE din România. Serviciul va oferi o experiență mai personalizată și de înaltă calitate pentru clienți, agenții tehnici Castrol fiind disponibili opt ore pe zi, cinci zile pe săptămână, gratuit, la adresa de e-mail RoTechService@castrol.com.

În timpul unei etape pilot pentru noul serviciu de asistență tehnică, agenții Castrol au răspuns la 87% dintre solicitările prin e-mail, în doar 24 de ore.

Serviciul de asistență tehnică Castrol este oferit în parteneriat cu Teleperformance, o companie care oferă o platformă unică de management al achizițiilor, asistență pentru clienți, asistență tehnică și alte servicii. Acesta utilizează tehnologia inteligenței artificiale pentru a oferi un serviciu multilingv, permițând utilizatorilor să contacteze echipa de asistență tehnică în limba lor maternă, de oriunde din lume, făcându-l pe deplin accesibil.

„Produsele noastre au componente extrem de avansate și sunt create pentru a oferi un nivel superior de performanță și, prin urmare, este normal ca unii dintre clienții și partenerii noștri comerciali să dorească să înțeleagă și să exploreze modul în care pot profita la maximum de ele”, a declarat Federico Bindi, Manager Departament Tehnic EMEA la Castrol Europe. „Noul serviciu este conceput pentru a fi foarte accesibil și receptiv, și sperăm că service-urile și clienții îl vor considera benefic”.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *