Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Castigatorii Internetics 10 ani

Castigatorii celei de-a zecea editii Internetics au fost anuntati in cadrul Galei de Premiere ce a avut loc marti, 16 noiembrie, la Opera Romana. In seara editiei aniversare a festivalului au fost acordate si 10 premii speciale Internetics, dar si trofeele Teacher’s Film Festival, editia a IV-a.

Trofeul “Agentia anului” a revenit agentiei Webstyler, care a acumulat cel mai mare numar de puncte in competitie. Agentiile care au mai urcat pe scena Operei Romane la Internetics 2010 sunt: Apropo Media&Aegis Media, HTTPool, iLeo, Interactions, Kinecto, Odyssey si Saatchi&Saatchi Romania. Trofeul Webvertiserul anului, acordat de IAB Romania, a revenit ING.

In cadrul cadrul categoriei Site-uri, microsite-uri si bloguri de promovare juriul a acordat un bronz, doua trofee de argint si unul de aur. Bronzul a fost castigat de Odyssey cu lucrarea “Concert la injectoare” pentru Rompetrol. Cele doua trofee de argint au fost castigate de Kinecto pentru lucrarea “TuborgSound.ro – Muzica romaneasca care conteaza”, pentru URBB, si Webstyler cu lucrarea “Nae Pop”, pentru Pfizer. Aurul a fost acordat Webstyler pentru lucrarea “Fotbal adevarat”, pentru URSUS Breweries.

Castigatorii sectiunilor din categoria Best Use Of, sustinuta de Samsung sunt: Odyssey pentru “Concert la Injectoare” realizata pentru Rompetrol (Best Use of Viral Video), Apropo Media&Aegis Media pentru “Sofer de Romania” pentru ProMotor.ro (Best Use of Advertising Games), Interactions pentru lucrarea “Cu o floare nu se face primavara” pentru Hit Mail Group (Best use Of E-mail marketing) si iLeo pentru “Christmas Wishes” pentru Petrom (Best use of Banners) si lucrarea “Redescopera Romania” realizata tot pentru Petrom (Best Use of Social Media).

In categoria Campanii interactive, bronzul a fost castigat de Apropo Media&Aegis Media cu lucrarea “Sofer de Romania”, pentru ProMotor.ro. Argintul a fost obtinut de Kinecto cu lucrarea “Tuborg Sound – muzica ta pe TV”, pentru URBB, iar aurul a revenit Webstyler pentru lucrarea “Nae n-are aer!”, pentru Pfizer.

Anul acesta, juriul a acordat si un premiu special: pentru “Best use of Emotion in a technological environment” agentiei Webstyler, cu lucrarea “Nu e poveste”, executata pentru A&D Pharma.

Lista castigatorilor pe sectiuni o gasiti in documentul atasat.

Cu ocazia aniversarii a 10 ani, Internetics impreuna cu URSUS, unul dintre sponsorii festivalului, au oferit anul acesta 10 premii speciale: lui Orlando Nicoara, pentru eforturile de promovare a industriei online din Romania; Grapefruit, pentru contributia la aparitia Internetics; Calin Fusu, pentru export romanesc de proiecte si nu doar de creiere; Asociatiei LiterNet, pentru eficienta in utilizarea Internetului intr-un proiect cu resurse infime si rezultate immense; IAB Romania, pentru contributia la evolutia industriei online din Romania; Greenpixel si Vodafone, pentru o relatie de succes agentie-client; Cristian Manafu, pentru contributia la educarea industriei online din Romania; Marius Ghenea, pentru sustinerea dezvoltarii industriei online din Romania; Webstyler, agentia primului deceniu Internetics si IQads, pentru succesul unui proiect care imbina impecabil atributele Internetics: comunicare, branding si marketing online.

Tot in cadrul Galei de Premiere Internetics 10 ani au fost anuntati si castigatorii Teacher’s Film Festival 2010.

Ca urmarea a parteneriatului dintre Teacher’s Film Festival si The Institute, unitatea de business a Millenium People care se ocupa de organizarea Internetics, AdPrint (evenimente proprii) Effie, ADOR si ADC*RO, Teacher’s Film Festival 2010 s-a adresat in acest an agentiilor de publicitate. Acestea au fost provocate sa realizeze scurtmetraje de maximum 5 minute, cu tema Romania.

Premiul pentru Cel mai bun film a fost castigat de Propaganda cu scurtmetrajul “Decat doua scaune”. Pentru Cea mai buna imagine a fost premiata agentia Hippos cu “ID Romania”, iar pentru Cel mai bun dialog agentia RUSU+BORTUN Brand Growers, cu scurtmetrajul “Aleea Scriitorilor”. Cel mai bun actor a fost desemnat Mihai Marinescu, pentru rolul din “Aleea Scriitorilor” (inscris de RUSU+BORTUN Brand Growers), iar titlul de Cea mai buna actrita a revenit Mariei Olteanu, pentru rolul din “Azi despre maine” (scurtmetraj inscris in competitie de MB Dragan).

Premiul presei pentru Cel mai bun scenariu a fost acordat celor de la Friends Advertising pentru scurtmetrajul “Romania, je t’aime”.

CÂŞTIGĂTORII INTERNETICS 2010

1.Site-uri, microsite-uri şi bloguri de promovare
1.1. Automobile: produse şi servicii
Lucrare: Concert la injectoare
Autor: Odyssey
Client: Rompetrol

1.2. Mâncare şi băutură
Lucrare: Fotbal adevărat
Autor: Webstyler
Client: URSUS Breweries

1.3. Produse și servicii de înfrumuseţare şi întreţinerea sănătăţii
Lucrare: Avon Sun
Autor: Kinecto
Client: Avon Cosmetics

1.4. Bunuri durabile
Lucrare: LG Infinia – Tu eşti vedeta!
Autor: Kinecto
Client: LG Electronics România

1.5. Servicii financiare şi real estate
Lucrare: Studentomat
Autor: Saatchi&Saatchi România
Client: Raiffeisen Bank

1.6. Călătorii, divertisment, timp liber
Lucrare: TuborgSound.ro – muzica romanească care contează
Autor: Kinecto
Client: URBB

1.7. Retail şi comerţ electronic
NICIUN CÂŞTIGĂTOR

1.8. Publicaţii şi media
Lucrare: Tab descoperă eroul din tine
Autor: HTTPool
Client: Discovery România

1.9. Acţiuni de caritate, politică, siguranţă şi sănătate publică
Lucrare: Nae Pop
Autor: Webstyler
Client: Pfizer

1.10. Corporate
Lucrare: Nestle.ro
Autor: Kinecto
Client: Nestle România

1.11. Produse pentru casă şi grădină
NICIUN CÂŞTIGĂTOR

1.12. Servicii publice
NICIUN CÂŞTIGĂTOR

CÂŞTIGĂTORII CATEGORIEI SITE-URI, MICROSITE-URI ŞI BLOGURI DE PROMOVARE

BRONZ
Lucrare: Concert la injectoare
Autor: Odyssey
Client: Rompetrol

ARGINT
Lucrare: TuborgSound.ro – Muzica românească care contează
Autor: Kinecto
Client: URBB

ARGINT
Lucrare: Nae Pop
Autor: Webstyler
Client: Pfizer

AUR
Lucrare: Fotbal adevarat
Autor: Webstyler
Client: URSUS Breweries

2.Best Use of
2.1. Best Use of Viral Video
Lucrare: Concert la injectoare
Autor: Odyssey
Client: Rompetrol

2.2. Best use of Advertising Games
Lucrare: Sofer de România
Autor: Apropo Media & Aegis Media
Client: ProMotor.ro

2.3. Best use of Banners
Lucrare: Christmas Wishes
Autor: iLeo
Client: Petrom

2.4. Best use of E-mail marketing
Lucrare: Hit Mail Group – cu o floare nu se face primavară
Autor: Interactions
Client: Hit Mail Group

2.5. Best use of Social Media
Lucrare: Redescopera România
Autor: iLeo
Client: Petrom

3.Campanii interactive
3.1. Automobile: produse şi servicii
NICIUN CÂŞTIGĂTOR

3.2. Mâncare şi băutură
Lucrare: Joe – îndrăzneşte să reinventezi reţelele sociale
Autor: Interactions
Client: Nestle România

3.3. Produse și servicii de înfrumuseţare şi întreţinerea sănătăţii
Lucrare: House of Fun
Autor: iLeo
Client: Procter&Gamble

3.4. Bunuri durabile
NICIUN CÂŞTIGĂTOR

3.5. Servicii financiare şi real estate
NICIUN CÂŞTIGĂTOR

3.6. Călătorii, divertisment, timp liber
Lucrare: Tuborg Sound – muzica ta pe TV
Autor: Kinecto
Client: URBB

3.7. Retail şi comerţ electronic
Lucrare: Costă cât crezi
Autor: Interactions
Client: Mega Image

3.8. Publicaţii şi media
Lucrare: Sofer de România
Autor: Apropo Media & Aegis Media
Client: ProMotor.ro

3.9. Acţiuni de caritate, politică, siguranţă şi sănătate publică
Lucrare: Nae n-are aer!
Autor: Webstyler
Client: Pfizer

3.10. Corporate
Lucrare: Redescopera România
Autor: iLeo
Client: Petrom

3.11. Produse pentru casă şi grădină
FĂRĂ PARTICIPANŢI

3.12. Servicii publice
NICIUN CÂŞTIGĂTOR

CÂSTIGĂTORII CATEGORIEI CAMPANII INTERACTIVE

BRONZ
Lucrare: Sofer de România
Autor: Apropo Media & Aegis Media
Client: ProMotor.ro

ARGINT
Lucrare: Tuborg Sound – muzica ta pe TV
Autor: Kinecto
Client: URBB

AUR
Lucrare: Nae n-are aer!
Autor: Webstyler
Client: Pfizer

PREMIU SPECIAL AL JURIULUI:

Best use of Emotion in a technological environment
Lucrare: Nu e poveste
Autor: Webstyler
Client: A&D Pharma
WEBVERTISERUL ANULUI
ING România

AGENŢIA ANULUI
WEBSTYLER

Bucuresti, 17.11.2010

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.