Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Castigatoarea marelui premiu al campaniei desfasurate pe www.casacarolistilor.ro se muta in casa noua

Alexandra Ramona Niculiciu, o tanara mamica din Cluj, a castigat marele premiu al campaniei derulata pe platforma www.casacarolistilor.ro: o locuinta in valoare de 50.000 de euro.

La aflarea vestii, atat Alexandra cat si sotul ei au fost extrem de emotionati, marturisand ca abia asteapta sa se mute impreuna cu fetita lor in varsta de numai 3 luni in casa mult visata. Produsele Caroli sunt preferatele familiei Niculiciu, in special cremwurstii Caroli cu 80% carne. De altfel, Alexandra este de parere ca acestia i-au adus premiul cel mare, o casa. „Noi cumparam de mult timp produse Caroli pentru ca sunt preferatele familiei noastre deoarece au multa carne si ni se par foarte gustoase”, a mai declarat castigatoarea.


Casa Carolistilor ilustreaza casa virtuala perfecta pentru orice familie si pe platforma www.casacarolistilor.ro, consumatorii pot afla sfaturi utile de parenting, lifestyle si nutritie.

Pentru a putea participa in campanie, consumatorii trebuiau sa isi faca cont pe www.casacarolistilor.ro sa inscrie lotul si valoarea produselor achizitionate, precum si data bonului fiscal. Pentru fiecare inscriere, fiecare consumator a beneficiat de un anumit numar de CaroLei in functie de valoarea achizitiei, primind pentru fiecare 20 Carolei acumulati, o sansa la marele premiu. La final, pentru a putea fi validati, castigatorii trebuiau sa pastreze bonul fiscal inregistrat.

Pe langa premiul cel mare in valoare de 50.000 euro, Casa Carolistilor a acordat si premii garantate ce au putut fi revendicate de consumatori pe baza CaroLeilor acumulati.

Casa Carolistilor a fost gandita ca o platforma de loializare a consumatorilor, premiile garantate urmand sa fie prezente tot timpul pe aceasta platforma. Campania ce a avut drept premiu o casa in valoare de 50.000 euro s-a desfasurat in perioada 15 decembrie 2015 – 30 martie 2016 si a beneficiat de peste 15.000 de conturi create.

Echipa Caroli Foods Group care a lucrat la acest proiect este formata din Ana Maria Bajan (Marketing, Business Development and PR Executive Director), Adelina Mircea (Junior Category Manager) si Anca Leopea (Junior Category Manager).

Echipa Lowe Profero: Vasile Alboiu (Chief Creative Officer, Lowe Group), Ovidiu Popa – Group Account Director, Laurentiu Stere (Senior Art Director), Simina Zidaru (Copywriter), Ana-Maria Ghiurca (Client Service Director), Veronica Ciacoveanu (Account Director), Irina Cofescu (Senior Account Manager), Catalin Ungureanu (Project Manager) si Ionut Grigorescu (Chief Technology Officer).

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.