Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cărțile citite, pe cele de vizită tipărite! Mod inedit de a promova lectura în mediul de business

Cărțile citite, pe cele de vizită tipărite

Campania Cărțile pe Față, inițiată de Victor Miron, continuă cu o nouă idee de a promova lectura, de data aceasta în mediile de business. Victor propune ca oamenii de afaceri să treacă recomandări de cărți pe spatele cărților de vizită. „După ce timp de cinci ani am încurajat oamenii să își dea Cărțile pe Față, acum îi provocăm să își dea cărțile pe spate, pe spatele cărților de vizită. Cred că poți începe mai ușor o conversație cu o persoană pe care tocmai ai cunoscut-o dacă pornești dialogul de la cărțile care te-au influențat”, spune Victor Miron, tânărul pasionat de lectură care s-a remarcat de-a lungul timpului prin acțiunile făcute în jurul cititului.

Trei titluri – unul de poezie, unul de ficțiune și unul de non-ficțiune – pe spatele cărților de vizită, aceasta este sugestia tinerilor din spatele campaniei Cărțile pe Față.

Daisler Print House sprijină această inițiativă și va tipări gratuit verso-ul cărților de vizită care se alătură acestei acțiuni. „Ne alăturăm proiectului inițiat de Victor Miron pentru că noi credem că e foarte fain. Știm că Victor Miron și-a dedicat deja mare parte din viață încercării de a face din nou cititul cool. Dacă e ceva ce am învățat din toată experiența noastră de până acum și din toate inițiativele pe care Daisler Print House le-a susținut e faptul că oamenii care își setează singuri astfel de țeluri sunt aceia care ajung să schimbe lumea din jurul lor. Și ei trebuie întotdeauna susținuți. Iar noi vom fi mereu lângă ei.” spun reprezentații Daisler Print House.

Cărțile citite, pe cele de vizită tipărite
Cărțile citite, pe cele de vizită tipărite

Pentru finanțarea întregii campanii Cărțile pe față, inițiatorii au început și o formă de antreprenoriat social prin intermediul platformei online cartipentruoamenidragi.ro, unde Victor Miron a scos la vânzare o serie de cărți scrise de el. Deosebit la aceste cărți este faptul că ele se pot tipări cu poza cititorilor pe copertă. Toate vânzările provenite din cărți merg spre campania Cărțile pe Față. Un exemplu este Clasa Cititoare, unde aleg o clasă de elevi pasionați de lectură și le oferă rolul de ambasadori ai cititului în cadrul școlii lor. Fiecare elev recomandă câte o carte, ai cărei titlu și autor sunt tipărite pe un tricou. Toată clasa cititoare poartă aceste tricouri în aceeași zi din săptămână, iar cărțile recomandate sunt puse într-o căsuță de cărți în curtea școlii, unde toți elevii au acces la cărțile clasei cititoare.

Cărțile pe Față pune la cale și un volum de poezii de dragoste colectiv, unde oricine va avea șansa de a-și vedea poezia tipărită în cartea „Tu Ești Eu”.

Pe 23 aprilie, de Ziua Internațională a Cărții, la Grădina Botanică din Cluj-Napoca și Jibou, intrarea la evenimentul organizat de Cărțile pe Față va fi liberă pentru cei care vor veni însoțiți… de o carte.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.