expoplast Sibiu 2019

Peste 300.000 de elevi, din aproximativ 690 de școli din 18 orașe, au participat la cea de-a XXIX-a ediție a concursului de desene Carrefour

Carrefour România întâmpină Sărbătorile de Paști cu cea de-a 29-a ediție a concursului de desene pentru copii, desfășurată în acest an, în perioada 22 martie – 18 aprilie 2016, în școlile generale din proximitatea hipermarketurilor Carrefour din întreaga țară, dar și pe platforma online dedicată concursului. Week-end-uri pentru copii și familiile lor la Disneyland Paris, biciclete, laptopuri, tablete, ceasuri Apple Watch și cupoane de cumpărături au constituit mult-râvnitele premii din acest an.

Tema propusă pentru această ediție, “De Paște, eroii tăi preferați se întâlnesc la Carrefour!”, a stimulat imaginația micuților și i-a îndeamnat să deseneze sau să își creeze eroii preferați.

La concursul tradițional au participat peste 300.000 elevi, din clasele 0-VIII, de la 696 de școli care au primit planșe, în cele 18 orașe în care Carrefour își desfășoară activitatea:

 Nr.

Orașe

Școli

Elevi

1

București

193

106.820

2

Brașov

48

17.105

3

Ploiești

30

12.902

4

Constanța

24

12.200

5

Iași

45

21.200

6

Cluj

56

12.000

7

Brăila

25

9.700

8

Suceava

32

8.200

9

Pitești

33

15.600

10

Focșani

24

7.100

11

Oradea

38

14.800

12

Sibiu

29

13.300

13

Buzău

25

10.000

14

Drobeta

20

7.700

15

Botoșani

16

8.030

16

Galați

15

9.701

17

Târgu Jiu

13

5.707

18

Timișoara

30

8.222

TOTAL

696

310.187

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

În ceea ce privește concursul online de desene, ediția din acest an a adus un element de noutate. Platforma online //carrefour.ro/concurs-desene/ a oferit copiilor, cu vârste între 3 și 6 ani, posibilitatea de a desena electronic planșa. După ce a fost desenată, părinții au putut încărca planșa de desen direct pe site, înscriindu-și astfel copiii într-o competiție bazată pe voturi online.

Cei care au obținut minim 30 de voturi au participat la tragerea la sorți, unde au avut șansa de a câștiga unul dintre premiile speciale : un MacBook Air, un Ipad Air 2 și un Apple Watch Sport.

“Suntem extrem de bucuroși să găzduim, din nou, acest concurs minunat, care îi pune în valoare pe cei mici. Nimic nu se compară cu entuziasmul copiilor de a picta sau realiza colaje creative, lucru care ne motivează permanent să găsim noi opțiuni de a le premia creativitatea. Acesta este motivul pentru care am dezvoltat și mai mult dimensiunea online, pe lângă cea tradițională, din școli – pentru a oferi tinerelor talente mai multe variante de exprimare artistică. Mai mult decât atât, clienții noștri, părinții, profesorii și publicul larg vor putea admira creațiile micilor artiști, atât în galeria online, disponibilă pe site-ul www.carrefour.ro, cât și în magazinele din țară”, a declarat Andreea Mihai, Director de Marketing & Comunicare, PR & Solidaritate, Dinamică Comercială & Pricing Carrefour România.

Premiul cel mare al concursului din școli, oferit de Carrefour România, a constat în 18 excursii la parcul de distracție Disneyland, împărțite pe fiecare oraș participant. Astfel, 18 elevi norocoși, împreună cu familiile lor, se vor distra timp de un weekend alături de personajele din desenele animate favorite.

Pentru elevii care au participat la concursul din școli, premiile au fost următoarele:

·    Premiul I – 18 excursii de un weekend, pentru câștigători și familiile lor (2 copii și 2 adulți) la Disneyland Resort Paris;
·    Premiul II –  18 laptopuri;
·    Premiul III – 29 de biciclete (1 premiu/magazin);
·    Mențiuni clasele V-VIII – 29 de tablete (1 premiu/magazin);
·    Mențiuni clasele 0-IV – 29 de smartphone-uri (1 premiu/magazin);
·    Mențiuni speciale –290 de cupoane de cumpărături Carrefour în valoare de 100 lei (10 premii/magazin);
·    Premii colective – 2.250 de premii pentru cele 18 orașe participante (125 de premii/oraș);

Mai multe informații despre concurs sunt disponibile pe site-ul //carrefour.ro/concurs-desene/.

Premiile au fost oferite de Carrefour și partenerii săi: Animal Kingdom, Colgate-Palmolive, Eurosport DHS, Just Master Activities, Network One Distribution, Pepsico, RTC Proffice Experience, Savcom, Tymbark.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *