Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Carpatcement Holding este partener

al Olimpiadelor Comunicarii 2008

Carpatcement este pentru a doua oara sponsor al Olimpiadelor Comunicarii, cea mai importanta competitie nationala pentru tinerii care isi doresc o cariera in Advertising, Relatii Publice sau Comunicare Politica. In cadrul concursului, echipe de studenti construiesc timp de doua saptamani strategii de imagine ale unor clienti reali: companii, institutii publice sau oameni politici. Campaniile lor sunt evaluate de un juriu alcatuit din personalitati de marca din domeniul comunicarii. Concursul se desfasoara intre 3 martie – 14 mai la Palatul Parlamentului.

La editia din acest an, Carpatcement va fi sponsorul probei de Relatii Publice. De asemenea, va oferi o tema studentilor care se vor califica la aceasta proba. Tema presupune realizarea unei campanii care sa schimbe perceptia asupra produselor Carpat Beton, asociindu-le caracteristici precum: “treaba nemteasca”, “lucru foarte bine facut”, “calitate nemteasca”. Obiectivul campaniei este ca brandul Carpat Beton sa devina sinonim cu: meticulozitatea, seriozitatea, precizia, promptitudinea, profesionalismul si organizarea.

Prin implicarea in Olimpiadele Comunicarii, Carpatcement doreste sa ajute la descoperirea si promovarea celor mai talentati tineri profesionisti in domeniul comunicarii, din toate sectoarele acestuia (comunicare politica, institutionala sau marketing).

Bucuresti, 31.03.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.