Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Caroli Foods – investitii in dezvoltare

Creştere cu 50% a cifrei de afaceri pe primele 9 luni ale anului

Investiţii de aproximativ 6 milioane de Euro

Grupul Caroli Foods a anunţat pentru primele trei trimestre ale anului o cifră de afaceri de 66,8 milioane Euro, ceea ce reprezintă o creştere cu aproximativ 50% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Oficialii grupului estimează atingerea unei cifre de afaceri de aproximativ 95 milioane de Euro până la sfârşitul anului 2006.

“Creşterea răspunde preocupării noastre de a investi în dezvoltare. Suntem convinşi că aceasta este rezultatul evoluţiilor bune ale unor branduri consacrate dar şi preocupării continue pentru inovaţie. Introducem mereu produse noi, îmbunătăţim şi completăm reţetele, inovăm ca să aducem beneficii suplimentare consumatorilor noştri” a declarat Talal El Solh, CEO & President, Grupul Caroli Foods.

Creşterea este susţinută şi printr-un program de investiţii ce vizează modernizarea şi extinderea capacităţilor existente în cadrul companiilor Grupului. În anul 2006 au fost utilizate fonduri SAPARD în valoare de aproape 6 milioane de Euro pentru modernizarea şi extinderea liniei de producţie şi a frigoriferului TC Affaires şi pentru modernizarea depozitelor frigorifice şi instalarea unei linii pentru producţia de salamuri crud uscate pentru Indcarf.

Tot în cursul primelor 9 luni ale anului 2006 a fost integrat în cadrul Caroli Foods  şi producătorul clujean Maestro Industries.  Astfel grupul include astăzi patru mărci: Caroli, Gourmet, Maestro şi Primo şi un portofoliu de produse mai bogat. În plus, integrarea celor două reţele de distribuţie asigură prezenţa mai aproape de consumator, pentru toate produsele.

În ceea ce priveşte evoluţia pe segmente, cel mai mare dinamism l-au oferit categoriile  salam şi şuncă. Caroli Foods a înregistrat cele mai ridicate vânzări – de peste 63% în raport cu anul
anterior – pe segmentul salam, principalul exponent al acestei categorii fiind gama Victoria- Caroli. Şi segmentul şuncă a înregistrat creşteri importante prin gama Deliciu, parte a mărcii Gourmet.  

Grupul Caroli Foods va continua până la sfârşitul anului consolidarea ca una dintre cele mai importante entităţi pe piaţa mezelurilor, prin decizii de investiţii ce urmăresc dezvoltarea capacităţilor sale de producţie.
 

Bucuresti, 8.11.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.