Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

CÂRNAȚII GRĂTĂREL – PLIN DE CARNE de la ELIT, votați Produsul Anului 2020

Carnatii Gratarel - Produsul Anului

CÂRNAȚII GRĂTĂREL – PLIN DE CARNE, printre cele mai apreciate produse ale grupului producător de mezeluri Elit, au fost desemnați câştigători ai premiului “Votat Produsul Anului 2020″ în categoria “Cârnați” în urma desfăşurării competiţiei “Votat Produsul Anului 2020 – Consumatorii Premiază Inovaţia” în care au votat aproape 5.500 de consumatori.

„Acest premiu este o recunoaștere a calității produselor Elit – Plin de Carne, a perseverenței și profesionalismului cu care dezvoltăm produse cu gust desăvârșit, cu care ne mândrim.
Mulțumim și pe această cale echipei care a creat, dezvoltat, promovat și poziționat produsul în piață, astfel încât să fie accesibil consumatorilor noștri din întreaga țară. Le mulțumim tuturor pentru votul de încredere și pentru statornicia alegerilor lor!”, a declarat Cristian Orădan, Director General ELIT.

Cârnații «Grătărel» din gama premium “Plin de Carne” sunt un produs de calitate superioară, perfecți pentru toți consumatorii care vor să se bucure de gustul autentic al produselor românești.

Carnatii Gratarel - Produsul Anului

Inovația produsului constă în rețeta sa – carne de porc de calitate și amestec de mirodenii bine dozat – și în procesul preparare simplu, bazat pe zvântare și afumare (fără fierbere), ceea ce conferă cârnaților «Grătărel» gustul desăvârșit.

Din anul 2019, produsul se regăsește în piață sub o nouă înfățisare, cu o nouă etichetă de brand, dar cu aceeași savoare, fiind întotdeauna alegerea perfectă, în orice anotimp și la orice masă.

Produsul Anului logo

Competiţia, organizată în perioada 06 martie–09 aprilie 2020 de către deţinătoarea licenţei “Votat Produsul Anului®” în România – Media Concept Store, a vizat 30 de categorii și s-a bazat pe un studiu de piaţă realizat pe un eşantion total de 5.469 de consumatori români, cu vârste între 18-54 ani, din mediul urban, utilizatori de internet. Eroarea maximă de eşantionare a studiului a fost de maxim +/- 1.3%.

În categoria “Cârnați“, eşantionul a fost de 501 respondenţi, iar eroarea maximă de eşantionare a fost de +/- 4.4%.Criteriile de selecţie au fost: inovaţie, atractivitate, intenţie de cumpărare. Produsul câştigător a fost votat de către consumatori dintre produse comparate în fiecare categorie.

Cristian Orădan, Director General ELIT
Cristian Orădan, Director General ELIT

Despre ELIT

În cadrul celor 4 fabrici proprii din București, Alba Iulia, Cugir și Arad, Elit produce toate gamele de mezeluri: Salamuri, Cârnați, Specialități, Crenvurști, Parizer, Afumături, Prospături, Crud-Uscate, Mici, activând pe toate canalele de vânzare, dar preponderent în comerțul tradițional, unde deține un portofoliu impresionant de clienți.

Echipa Elit formată din 1.800 de colegi a dezvoltat de-a lungul timpului o sortimentație de peste 300 de produse delicioase, atent selectate. Odată cu integrarea Elit în familia Smithfield, Elit a început să promoveze în retailul tradițional produsele Smithfield România (sub gama Comtim) și Smithfield Polonia (gamele Morliny, Yano, Krakus și Berlinki). Începând cu anul 2020 în portofoliul Elit se află și gama Salade ce cuprinde în sortimentație cele mai îndrăgite salate: Salata de Boeuf, Salata de Vinete, Salată a la Russe, Hummus, Fasole bătută, Hummus cu ardei copți. 

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.