Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Carmen Simion este noul CEO al companiei Kinecto

Cu o experienta de 15 ani in comunicarea de brand si coordonarea unor campanii integrate, Carmen Simion se alatura echipei Kinecto cu misiunea de a dezvolta capitalul de competente strategice si creative ale agentiei, alaturi de Radu Ionescu, fondatorul si directorul de creatie al Kinecto.

Carmen Simion a ocupat anterior pozitii de Client Service Director si Group Account Director, coordonand campanii de comunicare integrata pentru clienti cum sunt Pepsi, Renault, Cosmote, Audi, GarantiBank, Unilever, Kraft Foods, Honda, La Fantana, Alka, Romstal Leasing. Contributia profesionala a lui Carmen Simion la succesul brandurilor pentru care a lucrat a fost rasplatita de-a lungul carierei sale cu mai multe campanii premiate in festivaluri ca AdPrint, Ad’Or, Effie. In ultimii ani, Carmen Simion a fost implicata in coordonarea unor campanii de comunicare cu componente pentru mediul digital dintre care, cea mai importanta fiind Generatia A4 – campanie de lansare Audi A4, campanie premiata de mai multe ori.

”Implementam solutii integrate de comunicare "conduse" de digital si acesta este motivul pentru care am decis sa fac echipa cu Carmen, care are un ADN professional profund digital dublat de o experienta bogata in ATL. E un duo formidabil care, impreuna cu una din cele mai premiate echipe de pe piata, va schimba in urmatorii ani fata digitalului romanesc,” a declarat Radu Ionescu.

„Nu ma consider un om clasic de ATL. Am crescut in publicitate cand nu exista demarcatia intre ATL si BTL, prin urmare am invatat sa fac de toate. Zona de online este un pas firesc pentru mine. Este adevarat, nu vorbesc in termeni de CPC, CTR, CPV, CPM si CPL, dar industria de online din Romania tocmai a facut pasul inainte si am inceput sa vorbim de brand, comunicare, platforme, integrare. De aceea, cred ca prezenta oamenilor cu alte experiente de comunicare in zona de digital este importanta. Radu este un om de online cu care impartasesc aceeasi viziune “to boldly go where no one has gone before’, iar Kinecto este un proiect in care am foarte mare incredere, este o agentie care inoveaza, exploreaza si cauta incontinuu,” a declarat Carmen Simion, CEO Kinecto.

Bucuresti, 03.02.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.