Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cargill Romania sarbatoreste 10 ani

Se împlinesc 10 ani de când Cargill a început activitatea în România şi pentru a sărbători evenimentul, compania intenţionează să integreze toate sectoarele sale de activitate sub numele de Cargill. 

În ultimii 10 ani, Cargill a investit în agricultura românească şi în sectorul alimentar, fiind acum un furnizor de seamă de ulei vegetal, prin marca Untdelemn de la Bunica, şi un operator important de silozuri. Compania are aproximativ 1300 de angajaţi, majoritatea de naţionalitate română. Divizia din România activează în 46 de locaţii si are o cifră de afaceri anuală de  peste 100 de milioane de euro. 

„În Romania Cargill şi-a început activitatea în 1996, in Bucureşti, ca agenţie de intermediere pentru exportul cerealelor,“ declară Rod Sanderson, Directorul General al Cargill România. “Din momentul achiziţionării primului siloz, la Călăraşi în 2000, ne-am întărit în mod constant reţeaua de originare, devenind unul dintre principalii proprietari de spaţii de depozitare din ţară, cu o capacitate totală de aproape un milion de tone metrice în 46 de locaţii. Cargill a făcut şi alte achiziţii importante : în 2004 – Comcereal SA Alexandria, companie care deţine o vastă reţea de spaţii de depozitare si, în 2005, Olpo Ulei SA Podari, companie care se ocupă cu  prelucrarea seminţelor  oleaginoase, rafinarea şi îmbutelierea uleiului vegetal.
 
Comcereal SA Alexandria şi FNC Calarasi SA  îşi vor schimba numele în  Cargill Cereale şi respectiv Cargill Siloz, iar în viitorul apropiat, compania Olpo va deveni Cargill Uleiuri.  Dincolo de reunirea tuturor operaţiunilor sub numele de Cargill, compania introduce şi o gamă variată de măsuri pentru a veni în sprijinul clientilor săi. În prezent, Cargill se concentrează asupra serviciilor pe care le oferă fermierilor, pregătind o reţea de reprezentanţi locali care vor ajunge să cunoască şi să înteleagă nevoile fiecăruia dintre clienţii fermieri.  

Aceşti eprezentanţi locali vor fi foarte bine pregătiţi astfel încât să poata oferi informaţii referitoare la finanţare, asistenţă în managementul riscului şi sfaturi de specialitate.  Ei vor beneficia, de asemenea, de expertiza de specialitate disponibilă la sediul central din Bucureşti, cum ar fi de exemplu informaţiile referitoare la aderarea la Uniunea Europeana. 

Cargill a investit substanţial în tehnologie şi s-a asigurat că în toate locaţiile sale se respectă în permanenţă cele mai înalte standarde de sănătate şi siguranţă.

"Noi acordăm o mare importanţă colaborării cu fermierii pentru a-i ajuta în activitatea lor“, declară Iulian Niţu, Director de vânzări în cadrul Cargill România. “Fiecare dintre reprezentanţii noştri locali este foarte bine pregătit şi se va concentra asupra unei zone din sudul României, unde îşi va folosi cunoştinţele şi experienţa astfel încât fermierii să obţină avantaje directe.“

Expertiza dobândită de Cargill pe pieţele şi în culturile din întreaga lume permite găsirea multor soluţii de afaceri atât pentru fermieri, cât şi pentru alţi clienţi. De asemenea, informaţiile pe care compania le deţine despre piaţa Uniunii Europene reprezintă un ajutor important pentru crearea de oportunităţi favorabile fermierilor români, mai ales în perspectiva aderării României la Uniunea Europeană în ianuarie 2007.

Bucuresti, 13.06.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.