free download 78 travel guides written by experts

Care sunt cele mai vizibile branduri din turism in publicitate?

mediaTRUST, unul dintre cei mai importanþi furnizori de servicii de monitorizare, prezintã vizibilitatea turismului în publicitate din punct de vedere al numãrului de reclame difuzate de media, în perioada 1 ianuarie – 31 mai 2014.

Distribuþia reclamelor pe medii de difuzare

În primele cinci luni ale anului 2014 au fost înregistrate 9.207 de reclame la categoria Turism, dintre care 5.445 au fost difuzate de cãtre posturile de televiziune, 3.323 de reclame au fost difuzate la staþiile de radio și 439 de reclame au fost tipãrite în presa scrisã.

Evoluþia numãrului de reclame difuzate pe canalele media în perioada 1 ianuarie – 31 mai 2014

În luna ianuarie 2014 au fost înregistrate 1.542 de reclame, dintre care 1.196 au fost difuzate la TV. În luna februarie televiziunea este mediul cu cele mai multe spoturi difuzate, 1.335 din totalul de 2010 de reclame. În martie s-a înregistrat cel mai mare numãr de reclame la categoria turism – 2.216 dintre care 1.212 reclame au fost difuzate la TV, 899 la radio și 105 de reclame au apãrut în presa scrisã. În aprilie s-au înregistrat 1.601 reclame, iar în luna mai 1.838 reclame.

Top 10 cele mai promovate branduri

În topul celor mai vizibile branduri din turism, din punct de vedere al numãrului de reclame înregistrate, se aflã agenția de turism Christian Tour cu 1.918 de reclame și un rate card estimat de 2.752.720 euro. Locul doi este ocupat de Cocor Spa Hotel cu 765 de reclame și un rate card de 296.703 euro. Agenþia Paralela 45 este pe locul trei în clasament cu 733 de reclame și un rate card de 298.763 euro. Phoenicia Holiday Resort ocupã locul patru cu 718 reclame, iar pe locul cinci este Phoenicia Grand Hotel cu 608 reclame. Din top mai fac parte Hotel Onix cu 317 reclame, agenția de turism Mareea cu 252 de reclame, Casa Frent cu 232 reclame, Hotel Germisara cu 219 reclame și Arsenal Park cu 212 de reclame.

Distribuția reclamelor pe categorii de produse

Hotelurile și pensiunile au înregistrat 4.426 de reclame în perioada 1 ianuarie – 31 mai 2014, urmate de agențiile de turism cu 3.471 de reclame. Categoria Ghiduri/Baze de date/ recomandãri a înregistrat 503 de reclame.

Top 3 surse media

Analiza indică sursele media care au difuzat cele mai multe reclame la categoria turism. Postul de televiziune Money Channel a difuzat 2.763 de spoturi turistice, urmat de România TV, cu 1.137 de reclame, şi B1 TV cu 384 de reclame difuzate.

Turismul a avut cea mai mare vizibilitate la postul de radio Kiss FM (1.048 reclame). Următoarele în clasament sunt Magic FM cu 637 reclame şi Radio ZU cu 510 spoturi difuzate.

La categoria presă scrisă, ziarul Ring a înregistrat 180 de reclame din domeniul turistic, urmat de revista ZIUAnews cu 20 reclame şi Zile şi Nopţi, cu 16 reclame.


Despre raport

Raportul a luat în calcul rezultatele monitorizării a peste 1.641.896 de reclame difuzate în intervalul de timp 1 ianuarie – 31 mai 2014, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio şi 200 de publicaţii centrale. Prin intermediul aplicaţiei admonit, mediaTRUST prezintă vizibilitatea turismului în reclamele difuzate de canalele media.

Bucuresti, 17.06.2014
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *