free download 78 travel guides written by experts

Care sunt cele mai accesibile modalitati de promovare

PR2Advertising.ro ii invita pe toti pasionatii de promovare online si offline la conferinta “Metode accesibile de promovare”. Daca vrei sa stii care sunt cele mai potrivite si mai putin costisitoare metode prin care iti poti promova business-ul sau propria imagine, participa la al treilea eveniment organizat de PR2Advertising.ro. Conferinta are loc pe 13 octombrie, la Premier Palace Hotel & Spa, incepand cu ora 10.

Raluca Radu (Strategy & Marketing Manager GPeC), Laura Pascu (Specialist PR), Adrian Enache (Managing Director The Masterplan), Razvan Nicolescu (Producator executiv TVR2), Ioana Lintoiu (Managing Partner al agentiei AI PR! Consulting, PR & Events), Sorin Manica (Specialist marketing) vor discuta in cadrul evenimentului despre modalitati de promovare specifice unor domenii precum e-commerce, PR sau online.

Cine sunt speakerii conferintei „Metode accesibile de promovare”

Raluca Radu (Strategy & Marketing Manager GPeC & Country Manager Answear Romania) este convinsa ca ingredientele de baza ale unui business de succes sunt: o strategie logica si bazata pe date si o echipa bine aleasa si bine construita. Raluca are peste 10 ani de experienta in marketing digital si management de business online si s-a implicat de la inceput in mediul antreprenorial tech, fiind Co-Fondator al HowToWeb si mentor in diferite programe dedicate antreprenorilor. In cadrul conferintei „Metode accesibile de promovare” va discuta despre „Marketing pentru e-commerce – intre promovare si vanzari".

Laura Pascu (Specialist PR) a trecut de partea consumatorului dupa 8 ani de televiziune. Si, pentru ca ii place sa se implice in proiecte ecologice sau sa ajute oamenii la fel de mult pe cat ii place sa scrie, si-a gasit locul in cadrul Centrului European al Consumatorilor din Romania. PR-ul face parte din viata Laurei de 15 ani si spune ca ea nu face PR, ci simte PR. Pe 13 octombrie ne va vorbi despre „Metode neconventionale de promovare”.

Adrian Enache (Managing Director The Masterplan) este absolvent de informatica si e tipul de persoana pe l-ai asocia ca personalitate cu „stiintele exacte” atat in ceea ce priveste viata profesionala, cat si cea personala. In cadrul evenimentului organizat de PR2Advertising.ro le va explica participantilor "Ce poti face cu 10 euro si curaj".

Razvan Nicolescu (Producator executiv TVR2) este un reprezentant al generatiilor de jurnalisti aparute dupa 1990. El este jurnalist, manager , trainer si intreprinzator. Razvan a ocupat timp de 8 ani pozitia de manager al TVR2 si, in prezent, este producator executiv la TVR2, dar si trainer autorizat. El sustine trainiguri de comunicare, bune maniere, managementul situatiilor de criza sau comunicare politica. Licentiat in Jurnalism si in Management, Razvan Nicolescu a publicat prima carte in urma cu zece ani si va vorbi din experienta despre cum sa fii propriul purtator de cuvant – de la networking la publicarea unei carti.

Ioana Lintoiu (Managing Partner al agentiei AI PR! Consulting, PR & Events) si-a inceput cariera in televiziune, in urma cu 15 ani. A debutat in calitate de prezentator-reporter, redactor si producator de content si, de-a lungul anilor, a colaborat cu mai multe trusturi media atat in presa, cat si in televiziune. In ultimii ani, Ioana a s-a focusat pe zona promovarii artistilor si a brandurilor care au apelat la celebrity endorsement, in cadrul unor campanii de lansare sau de intretinere a brandurilor. Tema abordata in cadrul conferintei va avea legatura tot cu PR-ul si mass-media: "#PRomoveaza inteligent – cum sa ai impact in mass media".

Sorin Manica (Specialist marketing) va sustine un speech cu tema “Performance email marketing”. Expertiza lui Sorin Manica in e-Commerce, Online Marketing, Internet/ New Media, Management/ Consulting, Business Strategies and Development a fost dobandita in peste 10 ani de marketing si mass media. Portofoliul profesional al lui Sorin cuprinde branduri precum Allegro Group Romania, elefant.ro sau editura Nemira, dar si trusturile de presa Mediafax sau Acasa.ro.

Participarea la conferinta este GRATUITA, insa locurile sunt limitate. Pentru a-ti asigura locul la acest eveniment, este nevoie sa te inscrii trimitand un e-mail cu datele tale (nume, functie, varsta) la conferinte@PR2Advertising.ro. Dupa inscriere, vei primi confirmarea organizatorilor pe e-mail, in maxim 48 de ore. Mai multe detalii despre eveniment si inscriere gasesti in pagina conferintei: //pr2advertising.ro/metode-accesibile-de-promovare/.

Sponsori principali: Carrefour Romania si SEOmark.ro
Sponsori secundari: Creative News, Lasermaxx, Editura Litera, World Class
Partener media principal: Romania Libera
Parteneri media secundari: 9AM, Acasa.ro, Business24, BusinessWoman.ro, Calendarevenimente.ro, Comunicatedepresa.ro, Fashion8.ro, LivePR, Mujer, Woman2Woman.ro, Ziare.com

Bucuresti, 06.10.2015

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *