Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Care sunt avantajele promovarii prin flyere comparativ cu promovarea online?

e-flyere

Vara este, printre altele, si sezonul promotiilor si al reducerilor specifice aceste perioade deosebite din an. Daca este sa ne gandim la sezonul reducerilor si al promotiilor, publicitatea prin flyere a castigat tot mai mult teren in randul populatiei de rand, chiar daca mediul virtual este tot mai adesea frecventat, indeosebi de catre tineri.

Si da, antreprenorule, chiar este recomandat sa alegi promovarea cu ajutorul fluturasilor publicitari, daca iti doresti ca ofertele tale sa converteasca in cresterea numarului de viitori cumparatori intr-un timp foarte scurt. Mai mult decat atat, oamenii dedicati pentru distrubutia de flyere vor fi mereu plasati in locurile frecventate de catre posibilii tai clienti.

Asa ca, este foarte simplu de inteles un aspect ce tine strict de mijloacele clasice de publicitate in masa, cum ar fi flyere! Fluturasii publicitari ajung direct in mainile potentialului comparator, in timp ce anunturile publicate prin intermediu retelelor de socializare.

Sa aruncam un ochi asupra publicitatii online…

Fara sa vrem, suntem invadati masiv de catre publicitatea online! Retelele de socializare, cum ar fi Facebook, Instagram, dar si site-urile specializate de anunturi, sunt invadate de anunturi care mai de care mai atractive si cu o mare putere de persuasiune. Mai mult decat atat, advertorialele postate in locatii dedicate au si ele menirea, pe langa imbunatatirea rank-ului in ierarhia Google si cresterea traficului, conversia si atragerea de potentiali cumparatori. Dar oare, numarul de clienti convertiti din mediul online sa fie mai mare decat cel obtinut in urma distribuirii de flyere? Greu de oferit un raspuns! Insa, cateva date statistice concrete legate de rezultatele unei campanii de informare in masa anunta o revenire spectaculoasa a rolului informativ pe care il au flyerele!

In plus, sutele de mii de anunturi sau articole publicitare din mediul virtual castiga tot mai greu atentia si curiozitatea cititorilor care sunt realmente plictisiti de postarile fara fond.

Avantajele publicitatii prin flyere

e-flyere

In primul rand, se remarca capacitatea rapida de a ajunge fix la “destinatarul” interesat de achizitia produselor sau serviciilor companiei care desfasoara activitatea. Cum este posibil acest lucru? Distributia de flyere are loc in urma punerii in aplicare a unui plan bine implementat. Asa ca, sansele de conversie tind spre maxim! Mai mult, probabilitatea ca, tu, trecatorule, sa primesti zilnic un flyer care sa iti atraga atentie este imensa. Si, oare nu ti-ai dori sa servesti cafeaua de dimineata la noua cafenea deschisa in apropiere de serviciu sau sa intre sa cumperi niste produse de stricta utilitate de la magazinul de langa casa ta, intrucat ai sansa de a prinde o oferta de nerefuzat? Fireste ca da! Iar mesajul pe care acel fluturas publicitar ti-l transmite are un rol hotarator asupra rezultatelor acelei campanii. Mai exact, trecatorule, nu iti trebuie mai mult de 30 de secunde pentru a te decide sa treci pragul acelui magazin sau sa achizitionezi un serviciu direct de la noua firma care tocmai ce si-a inceput activitatea! Avantajele publicitatii prin flyere sunt numeroase, acum chiar ai ocazia sa comanzi online, recomandarea noastra fiind e-flyere!

In al doilea rand, flyerele au un rol decisiv in a spori increderea noii clientele. De ce? Flyerele conving prin mesajul lor concis, alcatuit din cuvinte alese cu mare tact si frumos inserat printre imaginile sugestive care insotesc textul. In ansamblul sau, un fluturas publicitar nu face altceva decat sa transmita omului acele informatii de care are neaparata nevoie.

Ca sa te asiguri ca mesajul tau ajunge in cea mai buna forma la potentialii clienti, cere ajutorul unui specialist in grafica sau al unui copywriter. In alta ordine de idei, alegerea unei tipografii si a unei firme de profil potrivite este, printre altele, unul dintre aspectele esentiale pe care o strategie de marketing de succes se axeaza.

Buna consiliere a unei echipe cu experienta in acest proces complex de alegere a modelului de flyere compatibil cu nevoile tale, antreprenorule, este considerat elementul cheie in abordarea strategica si inteligenta a campaniei publicitare care sa aduca roadele scontate.

Asadar, promovarea afacerii tale se refera, in primul rand, la imaginea companiei tale atat in spatiul virtual, cat si in afara acestuia. De asemenea, relatia firmei tale cu viitorii cumparatori este oglinda succesului si a prosperitatii economice intr-o lume concurentiala din care se razbate tot mai greu, iar flyerele te ajuta ca afacerea ta sa fie mai usor vizibila, dar si mai usor de cunoscut.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.