metalshow

Cardurile Up Dejun, emise de Up România, vor putea fi folosite în cafenelele Starbucks și în lanțurile de restaurante Burger King

Up România și AmRest, cel mai mare operator independent HORECA din Europa Centrală și de Est în portofoliul căruia se regăsesc brandurile Starbucks și Burger King, au încheiat un parteneriat prin care cardurile Up Dejun vor putea fi folosite pentru plată în cafenelele Starbucks și în restaurantele Burger King din România.

„Parteneriatul cu Starbucks și Burger King pentru acceptarea cardurilor de masă Up Dejun aduce plus valoare și atractivitate întregii noastre rețele de afiliați. Suntem extrem de bucuroși că utilizatorii de carduri Up Dejun vor putea să se răsfețe de acum înainte la Starbucks și în restaurantele Burger King.
Scopul nostru este de a oferi utilizatorilor Up Dejun varietate și soluții simple și inovatoare de plată”, a arătat Elena Pap, director general Up România.

„Starbucks, cel mai iubit brand de cafea din lume, îi va întâmpina pe utilizatorii de carduri Up Dejun cu cafele excelente, servite într-un decor modern și confortabil, de către barista zâmbitori și foarte bine pregătiți, parte a unei echipe care nu se limitează doar la a vinde cafea, ci se preocupă și de grija față de mediu.
Suntem interesați să le oferim clienților noștri confort, simplificare și experiențe memorabile, la fel ca partenerii noștri, Up România”, au subliniat reprezentanții Starbucks Romania.

„În mai puțin de un an de zile de când am deschis primul restaurant în România am reușit să punem bazele unor parteneriate importante, care fac interacțiunea cu clienții noștri mult mai valoroasă.
Suntem încântați să anunțăm parteneriatul cu Up România pentru cardurile Up Dejun, un instrument de plată modern, și suntem pregătiți să continuăm să investim în opțiuni inovatoare și digitale pentru clienții noștri”, au completat reprezentanții companiei, Burger King AmRest.

Cardurile Up Dejun vor putea fi folosite în cafenelele Starbucks si in lanturile de restaurante Burger King

Numai în domeniul HORECA, tranzacțiile cu cardul de masă Up Dejun s-au dublat în 2019 față de anul 2018. Astfel, în 2019, s-au înregistrat peste 20 de milioane de tranzacții în următoarele puncte alimentare: restaurante, pizzerii, cafenele, cantine, patiserii, cofetării, ceainării, fast-food.

Cardurile de masă Up Dejun, alături de platforma uponline.ro și aplicația Up Mobil, au multiple beneficii și avantaje, atât pentru partenerii afiliați, utilizatori și companiile client.

Astfel, partenerii comercianți Up România pot afla, prin simpla accesare a platformei Up Online, informații complexe despre situația plăților, soldul disponibil și istoricul facturilor. În același timp, Up Online este util pentru informații precum media de rambursare, media tranzacțiilor pe puncte de lucru, numărul de utilizatori într-o anumită perioadă etc.

Pe lângă platforma Up Online, utilizatorii cardurilor Up Dejun au la dispoziție aplicația Up Mobil prin care pot avea acces la informații despre tranzacții, soldul disponibil, configurarea traseului până la cele mai apropiate locații de unde pot face cumpărături, dar și informații privind ofertele propuse de partenerii din rețeaua Up România.

Cel mai dorit beneficiu extrasalarial de către angajații din România, cardurile de masă sunt instrumente de motivare eficiente, cu o latură profund socială, acestea contribuind la alimentația zilnică a salariaților în timpul orelor de muncă. Cardurile de masă beneficiază de aceleași facilități fiscale ca și tichetele de masă pe suport de hârtie, fiind scutite de la plata taxelor social-salariale și fiind deductibile la plata impozitului pe profit.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *