free download 78 travel guides written by experts

Cardurile Gold de la BCR sunt de 4 ori mai folosite decat cele standard

· Posesorul de card de credit Powercard Gold este bărbat, are între 35 si 55 ani şi locuieşte în Bucureşti
· Cardul de credit Powercard Gold este folosit în principal pentru achiziţionarea de haine şi accesorii, în timp ce cardul de credit standard Powercard este folosit cel mai des în supermarket.
· Clienţii care au card de credit Powercard Gold tranzacţionează sume de 10 ori mai mari decât posesorii de Powercard standard.

Banca Comercială Română are pentru clienţii cu venituri ridicate un serviciu special, Personal Banking. Acesta face parte din oferta bancii pentru persoane cu disponibilităţi în BCR între 40.000 – 200.000 EUR, profesii liberale şi persoane cu notorietate pe plan local: medici, notari, avocaţi, contabili şi auditori, ingineri, veterinari, stomatologi, top manageri. Prin serviciul Personal Banking BCR ofera consultanţă personalizată privind produsele şi serviciile financiar bancare. in sprijinul identificarii solutiei investitionale optime.

Totodată, clienţilor le sunt oferite şi carduri de tip Gold, concepute pentru a răspunde nevoillor specifice stilului lor de viaţă.

„Clienţii de card Gold sunt mai obişnuiţi să folosească acest instrument de plată şi fac în medie de 4 ori mai multe tranzacţii decât un posesor de card de credit standard. În acelaşi timp, şi aşteptările lor sunt mai mari. De aceea le-am studiat atent comportamentul de cumpărături şi avem pentru ei beneficii exact în ariile în care folosesc acest card: reduceri în magazinele de haine şi accesorii şi asigurări pentru călătorii” – Ahu Atay, Director Executiv Carduri BCR

73% dintre posesorii de card de credit Powercard Gold de la BCR sunt bărbaţi. Aceeaşi proporţie se păstrează şi în cazul plafonului acordat. Cei mai mulţi dintre clienţi, aproape 35% sunt din Bucureşti. Urmează regiunea de Centru şi pe locul trei, ca număr de carduri de credit Powercard Gold deţinute este regiunea N-E.

Aproape 70% dintre posesorii de carduri Powercard Gold BCR au între 35 şi 55 de ani.

Pentru a completa oferta pentru clienţii cu venituri ridicate, BCR are acum în portofoliu şi cardul de debit BCR Gold Mastercard. Este un card de debit în lei, ataşat unui cont curent standard, cu tehnologia cip încorporată, embosat, utilizabil în ţara şi străinătate (unde este afişată sigla Mastercard), cu posibilitatea irolarii în 3D-Secure (pentru plăţi on-line). Cine aplică până la finalul anului 2011 şi apoi utilizează cardul 2 luni la cumpărături/pe internet în valoare de minim 700 lei primeşte înapoi în cont 70 lei.

Clienţii care deţin un card BCR Gold Mastercard beneficiază de:
· acces gratuit în Business Lounge-ul Aeroportului Otopeni Bucureşti şi cel al Aeroportului Internaţional Cluj – Napoca pentru posesor şi un invitat.
· reduceri substanţiale la parteneri de top prin Programul Mastercard Elite din zona sănătate şi fitness, cumpărături, restaurante, printre care: Azay, Cacharel, Canali, Distinto, ElysA©e Concept, Ermenegildo Zegna, Emporio Armani, Helvetansa, Boss Hugo Boss, Kartell, Leonidas, Marella, Moschino, Novias, Phylosophy, Rovere Mobili, Venchi. Lista completă o puteţi consulta pe www.mastercard.ro/premium sau pe www.bcr.ro.
· puncte de loialitate pentru tranzacţiile efectuate la orice comerciant din ţară, străinătate sau pe internet.
· pachet de asigurări gratuite pe parcursul călătoriilor în străinătate care oferă::
– asigurarea bagajelor în cazul pierderii, furtului sau distrugerii
– acoperirea cheltuielilor necesare în cazul întârzierii bagajelor
– asistenţă medicală si acoperirea cheltuielilor medicale de urgenţă
– despăgubiri in cazul întârzierii mijloacelor de transport
– asigurare de răspundere civilă
– asigurarea documentelor de identitate/paşaportului, cârdurilor de credit, biletelor de transport în urmă pierderii, furtului, distrugerii
– protecţie juridica
· servicii de înlocuire card şi eliberare cash în regim de urgenţă

Bucuresti, 21.09.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *