Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Caravana Umbrela Verde ajunge in Mangalia

Mangalia se alatura oraselor in care caravana Umbrela Verde poposeste cu ocazia campaniei "De acum, orasul tau este mai verde". Partenerii acestei actiuni: Tuborg – Umbrela Verde, RoRec – Asociatia Romana pentru Reciclare si Nutline, alaturi de partenerul oficial Primaria Municipiului Mangalia, pregatesc o serie de evenimente ce vor avea loc in zilele de 13, 14, 15 si 16 August 2009 si care cuprind actiuni de informare si responsabilizare in privinta protectiei mediului inconjurator si reciclarii deseurilor de echipamente electrice si electronice.

Umbrela Verde, programul de protectie a mediului initiat de compania Tuborg Romania in anul 2007, a demarat incepand cu luna aprilie seria evenimentelor din 2009 prin actiuni derulate la Cluj, Timisoara, Brasov si Constanta. Alaturi de Umbrela Verde, pentru actiunea din Mangalia ni s-au alaturat marca Nutline si asociatia RoRec, mesajul comun pe care dorim sa il transmitem fiind "De acum, orasul tau este mai verde!".

Actiunile propriu-zise din cele 4 zile ale campaniei vor fi de colectare a deseurilor de echipamente electrice si electronice (DEEE) si ecologizare a unor zone de plaja din Mangalia, precum si lansarea si crearea unei infrastructuri de colectare deseuri de echipamente electrice si electronice care sa ramana la dispozitia cetatenilor orasului Mangalia, sub forma unui centru de colectare permanent.

Mai mult decat atat, cele trei companii partenere in actiunea Umbrela Verde din Mangalia, vor fi prezente si la festivalul Callatis in calitate de sponsori. Nutline, RoRec si Tuborg si-au unit fortele, impreuna reusind sa aduca un recital special in cadrul festivalului Callatis 2009 al trupei Fun Factory, in seara de 14 August, seara dedicata ecologiei.

"Ne face o deosebita placere sa fim partenerii acestei actiuni si suntem mandri ca orasul Mangalia este pe lista oraselor in care aceasta caravana a derulat actiuni de promovare a unor lucruri atat de importante precum curatenia si reciclarea. Ne dorim sa oferim locuitorilor orasului Mangalia si tuturor turistilor care ne viziteaza orasul cele mai bune conditii, un oras curat si solutii reale pentru colectarea de deseuri de echipamente electrice si electronice care pot fi reciclate, sprijinind astfel mediul inconjurator. Propunerea partenerilor nostri Nutline, RoRec si Alka este mai mult decat binevenita si contam pe suportul tuturor pentru ca actiunile pe care le vom desfasura sa aiba rezultate si pe termen lung, pentru un oras mai verde si mai curat.", a declarat dl. Mihai Claudiu Tusac, Primarul Municipiului Mangalia.

Alina Bratu"Suntem siguri ca toti locuitorii orasului Mangalia sunt pregatiti sa ne demonstreze grija fata de mediul inconjurator si ca se vor alatura in numar mare actiunilor propuse de noi. Ne bucuram, si de aceasta data, de sprijinul si deschiderea pe care autoritatile locale o au fata de astfel de evenimente si speram sa fie un pas important in responsabilizarea tuturor fata de problemele de mediu. Ne bucuram foarte mult sa putem avea ocazia de a atinge cu mesajele noastre atat locuitorii orasului, cat si turistii care in mod sigur vor ajunge intr-un numar considerabil in Mangalia, mai ales cu ocazia festivalului Callatis", a declarat Alina Bratu, Corporate Affairs Manager Tuborg Romania si coordonator Umbrela Verde.

"Ne alaturam acestui proiect deoarece intelegem importanta promovarii ecologiei. Este nevoie de implicarea fiecaruia dintre noi pentru a pastra in continuare beneficiile pe care ni le ofera mediul inconjurator in forma sa „nealterata”. Credem in pastrarea lucrurilor in starea lor naturala, de aceea si produsele din gama Nutline sunt <100% naturale>", declara Ruxandra Roman, Marketing and Communication Manager Alka Group.

"Parteneriatul cu Primaria Mangalia pentru deschiderea unui nou Centru de Colectare DEEE este foarte important pentru noi, a declarat Liviu Popeneciu, Presedinte RoRec, si face parte din programele noastre de informare si educare a cetatenilor pentru a pastra un mediu curat prin activitati de colectare si reciclare, caci suntem cu totii responsabili pentru aerul pe care il respiram si pentru ambientul in care traim."

Radio Zu emite ECOOO pe tot parcursul campaniei, promovand actiunile din fiecare zi a programului "Umbrela Verde".

Scopul actiunilor Umbrela Verde in Mangalia este de a responsabiliza locuitorii orasului sa pastreze orasul lor curat si verde. Nutline si Tuborg vor milita pentru curatenie si respectarea mediului inconjurator, iar RoRec va informa cetatenii in privinta reciclarii deseurilor de echipamente electrice si electronice, incurajand predarea acestora pentru reciclare la Centrul de colectare DEEE care va ramane la dispozitia lor.

Zilele de 13 si 14 august vor cuprinde actiuni door-to-door de colectare a deseurilor de echipamente electrice si electronice, iar pe toata perioada 13 – 16 August, cetatenii Mangaliei vor putea preda deseurile de mici dimensiuni si la cortul campaniei, aflat pe faleza de la Mangalia. Astfel, echipele Umbrela Verde vor indemna locuitorii orasului sa renunte la aparatura veche, sa colecteze deseurile de echipamente electrice si electronice si sa le ofere pentru a fi reciclate. Toti cei care vor raspunde apelului nostru vor participa la o tombola in care vor fi oferite drept premii 5 combine frigorifice Electrolux.

In zilele de 15 si 16 august echipele Umbrela Verde alaturi de toti cei care vor sa se alature in mod voluntar vor intreprinde actiuni destinate ecologizarii plajei din Mangalia, sub sloganul "Bucura-te de natura, lasa natura sa se bucure si ea!". Toti cei aflati pe plaja vor fi informati despre aceasta campanie si vor fi rugati sa urmeze exemplul nostru si sa pastreze curatenia.

Cortul campaniei va fi deschis in perioada 13-16 august in zona portului turistic unde se desfasoara festivalul Callatis 2009, pe faleza dinspre plaja Mangalia, tuturor celor care doresc sa afle mai multe detalii sau doresc sa se alature actiunilor noastre. Pentru cei care vor vizita cortul nostru avem pregatite diferite surprize, precum si programe de animatie la care puteti participa in serile de joi, vineri si sambata, incepand cu ora 19:30.

Despre campania Umbrela Verde

Umbrela Verde este o campanie de responsabilizare fata de mediu, initiata de Tuborg Romania, in vara anului 2007. Obiectivele campaniei sunt de a schimba o mentalitate profund gresita a romanilor: "Gestul meu nu conteaza" si de a-i convinge ca, impreuna, trebuie sa pastram Romania curata, prin actiuni care urmaresc responsabilizare prin puterea exemplului personal.  Programul se bucura in acest moment de sprijinul a peste 750 de volutari din 32 de judete ale tarii si peste 500 de bloggeri parteneri. In plus, mai mult de 60.000 de stickere cu mesajul "Eu nu arunc gunoi pe strada" au fost distribuite atat prin actiuni punctuale derulate in trafic, cat si direct beneficiarilor, in urma solicitarilor primite pe site-ul campaniei, www.umbrelaverde.ro.

Asociatia Romana pentru Reciclare – RoRec este o organizatie colectiva non-profit avand ca membri fondatori 10 dintre cei mai importanti producatori europeni de electrocasnice cu activitate in Romania. Misiunea RoRec este aceea de a contribui activ la realizarea obiectivelor europene pentru conservarea, protectia si imbunatatirea calitatii mediului inconjurator si a sanatatii umane, pentru utilizarea rationala a resurselor naturale, prin servicii complete de gestionare a deseurilor de echipamente electrice si electronice si implicit prin reintroducerea de materii prime in sectorul economic.

Bucuresti, 13.08.2009

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.