Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cannes Lions Romania si Senior Hyper anunta competitiile de Cyber si PR

«MeetUp in Cannes» este pretextul pentru competitia de CYBER – creativitate la care sunt invitati sa participe tinerii cu specializare in webdesign, arte digitale si programare initiata de Cannes Lions Romania si Senior Hyper.

Obiectivul briefului este acela de a crea o aplicatie ce va permite fiecaruia dintre cei 12.000 de participanti la Cannes Lions sa se cunoasca, sa faca networking, sa-si gaseasca angajatul sau angajatorul perfect, iubirea de festival sau de-o viata. Creatorii acestui "Tinder de Cannes", dedicat comunitatii creativilor, va trebui, in plan secund, sa fie o carte de vizita pentru Romania, mereu volubila, inteligenta si sociabila.

«The next 10 golden years» este pretextul pentru competitia de lobby si PR Creativ.

Briefurile pot fi solicitate la win@canneslions.ro, deadline-ul pentru rezolvare fiind 24 februarie.

Varsta limita pentru participare este de 28 de ani. Participantii pot inscrie solutiile individual sau in echipe. Cele mai bune idei sunt premiate cu burse in valoare de 2500E la The Alternative School / semestrul Cannes, care incepe la finele lui februarie.

Dupa 8 saptamini de studiu si competitii interne, cea mai buna echipa a Scolii va pleca spre Riviera Franceza, reprezentand Romania in competitia de Cyber/PR de la Cannes Lions, cel mai reputat festival de gandire creativa la nivel mondial, ce are loc, vreme de 10 zile, pe Riviera Franceza.

In 2014, Bianca Dumitrascu si Razvan Ghilencea, una dintre echipele alternative, a fost premiata cu aur la competitia de Cyber, unde au participat alte 37 echipe din tari cu traditie in domeniu. Castigatorii concursului «MeetUp in Cannes» si «The next 10 golden years» vor fi anuntati pe 26 februarie, in cadrul evenimentului „The Best of Design” / „The best of Product Design” , primul din seria de evenimente “The Best of Cannes” de anul acesta.

Lucrarile aflate pe shortlist si cele castigatoare vor putea fi descoperite si analizate on line, pe pagina de Facebook a The Alternative School for Creative Thinking.

Juratii competitiei sunt Teodora Migdalovici – Ambasador Lions Festivals, Vasile Alboiu – Creative Director Senior Hyper, Bianca Dumitrascu si Razvan Ghilencea, medaliati cu gold la Cannes Lions 2014, Alexandru Haidamac, medaliat cu aur la Cannes Lions 2013 si Olga Sanda, BDC.

Suportul media e oferit de WeInvent si Ad Hugger.

Bucuresti, 18.02.2015
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.