Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Campari Red Diaries, Cocktail Storytelling

campari_floyd-hr

Anul 2017 marchează o premieră în istoria brandului Campari: calendarul Campari trece printr-o (r)evoluţie, devenind astfel Campari Red Diaries, un produs de pionierat artistic: video-cocktail-ul, care surprinde într-o manieră contemporană esenţa de brand.

Prin intermediul unei serii de 13 scurt-metraje artistice, în regia lui Paulo Sorentino şi a lui Ivan Olita, Red Diaries aduce în lumina reflectoarelor vide-cocktail-urile cu poveste.

campari_floyd-hr
Fiecare film devine un mod de expresie a brandului, materializând experienţele şi emoţiile barmanului narator, bartellerul. Campari Red Diaries surprinde bogăţia poveştilor spuse de bartellers, cultura mixologiei, precum şi versatilitatea gustului Campari.

Campari Red Diaries 2017 îi conduce pe iubitorii brandului Campari într-o călătorie imaginară, care debutează cu povestea principală, Killer in Red, omonima cocktail-ului.

Atmosfera în care este surprisă povestea în stil film noir, scrisă şi regizată de Paolo Sorrentino, îl are pe Clive Owen în rol principal. Killer in Red este completată de o colecţie de 12 video-cocktail-uri, regizate de italianul Ivan Olita, ce aduc la viaţă arta şi flerul a 14 barmani internaţionali. Scurt-metrajele sunt disponibile în exclusivitate pe canalul oficial de YouTube al Campari.

Despre scrierea şi regizarea Killer in Red, Paolo Sorrentino declară: „Campari este un simbol italian iubit în întreaga lume datorită esteticii sale memorabile. Prin această colaborare, mi-am propus să transpun imaginea iconică Campari în limbajul cinematografic. Am reuşit să surprindem esenţa acestui simbol prin tehnica storytelling-ului, iar rezultatul este, credem noi, un îndrăzneţ produs artistic, dar şi de brand: video-cocktailul. A fost fantastic să lucrez cu Clive; entuziasmul şi prezenţa sa scenică atât de convingătoare mi-au permis să realizez un scurt-mertraj inspiraţional, care stârneşte imaginaţia.”

La rândul său, Clive Owen, câştigător al premiilor Globul de Aur, adaugă: „A fost o bucurie să lucrez cu Paolo şi o onoare să fiu parte a campaniei Campari Red Diaries 2017.  Alegerea brandului de a folosi scurt-metraje pentru a pune în scenă povestea Campari este un act extrem de ingenios, care adaugă mereu noi sensuri.”

Nikitas Aspiotis, General Manager at PPD Romania, afirmă: „Prin Campari Red Diaries am încercat să aducem la viaţă poveştile care inspiră barmanii din toată lumea. Am căutat acele poveşti care inovează şi ne propun mereu ceva mai nou şi mai mult. Direcţia campaniei din 2017 este unică: am folosit mediul cinematografiei pentru prima dată în istoria brandului. Rezultatul îi poartă pe fanii Campari  într-o călătorie imaginară şi scoate în evidenţă complexitatea şi versatilitatea gustului Campari, sursa de inspiraţie a acestor reţete unice. Clive a fost persoana perfectă pentru a da viaţă intensei poveşti gândită de către Paolo.”

DESPRE CAMPARI RED DIARIES

O evoluţie holistică a binecunoscutului Calendarul Campari, prima ediţie a Campari Red Diaries dezvăluie experienţele şi emoţiile care inspiră barmanii să creeze şi să îşi împărtăşească creaţiile; având la bază ideea confom căreia „fiecare cocktail spune o poveste”, Campari Red Diaries pune în lumină cocktail-urile ca o formă de artă şi un mod puternic de expresie. Captivantă lună de lună, călătoria Campari Red Diaries 2017 valorifică bogăţia poveştilor spuse de barmanii care devin naratori.

DESPRE CAMPARI

Campari este o băutură contemporană şi carismatică. Reţeta secretă, păstrată intactă încă de la debutul din 1860, din Novara, reprezintă baza unora dintre cele mai faimoase cocktail-uri din lume. Campari este o băutură alcoolică obţinută din infuzia de plante aromatice amare, ierburi şi fructe în alcool şi apă. Culoarea sa roşie, vibrantă, aroma intensă şi savoarea inspiraţională, fac din Campari un simbol al intrigii şi plăcerii, care se dezvăluie ca o experienţă de băutură captivantă. Acestea sunt valorile care au făcut din Campari un brand faimos în jurul lumii, un simbol al excelenţei şi stilului italian pasional.

DESPRE GRUPPO CAMPARI

Gruppo Campari este un jucător important în sectorul băuturilor la nivel mondial, cu un portofoliu ce cuprinde peste 50 de brand-uri de băuturi alcoolice premium şi superpremium răspândite la nivel global, regional şi local. La nivel global, se remarcă Aperol, Appleton Estate, Campari, SKYY, Wild Turkey şi Grand Marnier. Grupul a fost fondat în 1860 şi astăzi este al şaselea cel mai mare jucător la nivel mondial în industria de băuturi spirtoase premium. Grupul are o distribuţie globală, cu vânzări în peste 190 de ţări din întreaga lume, fiind lider în Europa şi America. Strategia de creştere a Grupului îşi propune să combine creşterea organică, prin construirea de brand-uri puternice şi creşterea externă, prin achiziţii selective de mărci şi noi business-uri. Cu sediul central în Milano, Italia, Campari deţine 18 fabrici şi 4 crame de vin în întreaga lume şi are propria reţea de distribuţie în 19 ţări. Grupul are aproximativ 4.000 de angajaţi. Acţiunile societăţii-mamă, Davide Campari-Milano SpA (Reuters CPRI.MI – Bloomberg CPR IM), au fost listate la Bursa de Valori italiană din anul 2001. Pentru mai multe informaţii, accesaţi www.camparigroup.com/en.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.