Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Campari prezinta “Hotel Campari”

În rolul principal: Salma Hayek
Imaginea: Mario Testino
Regia: Matthew Rolston

Campari celebrează Red Passion prin noul său concept îndrăzneţ şi provocator “Hotel Campari” – o combinaţie fascinantă între artă şi publicitate. “Hotel Campari” este o destinaţie captivantă şi mitică, în care Salma Hayek invită la o explorare a misterului, poveştii şi pasiunii Campari.  “Hotel Campari” este disponibil în versiunea tipărită, reclame TV, online şi într-o ediţie limitată de colecţie a unui calendar distribuit pe pieţe selecte din întreaga lume.

“Ingredientul secret al Campari este pasiunea. A fost fascinant să experimentez această pasiune în timpul realizării Hotel Campari, alături de Mario Testino, Mathew Rolston şi minunata echipă creativă de la Campari”, a declarat Salma Hayek.

Campari a ales o protagonistă excepţională: actriţa, regizoarea şi producătoarea de renume internaţional Salma Hayek, un simbol al senzualităţii, dar, în acelaşi timp, o muză cu multe pasiuni şi o personalitate distinctă. Ca actriţă, Hayek aduce încântare şi senzualitate în universul “Hotel Campari”, în concordanţă cu imaginea specială, sofisticată şi plină de stil a Campari. Frumuseţea şi pasiunea Salmei Hayek pentru munca şi viaţa sa s-au potrivit perfect cu Campari şi au fost portretizate în viziunea artistică a fotografului Mario Testino şi a regizorului Mathew Rolston.

Bob Kunze-Concewitz, Director de Marketing al Gruppo Campari: “Încă o dată, Campari comunică pasiunea într-o manieră absolut coerentă la nivel internaţional. Este o campanie integrată multimedia, care dă viaţă valorilor brandului prin imagini captivante. A fost magic să lucrăm cu artişti recunoscuţi pe plan mondial precum Salma Hayek, Mario Testino şi Mathew Rolston pentru a crea Hotel Camparil”.

Calendarul Campari 2007
‘Hotel Campari’ este prezentat în ediţia de colecţie a Calendarului Campari 2007, calendar aflat la al optulea an de apariţie. Imagini fascinante şi seducătoare se dezvăluie prin intermediul camerei fotografice a lui Mario Testino, fotograf renumit la nivel internaţional. Testino a fost ales de Campari şi Salma Hayek pentru abilitatea sa de a captura emoţii autentice şi profunde şi de a le portretiza într-o manieră cosmopolită, sofisticată şi nemuritoare. Calendarul Campari 2007 va fi tipărit într-un tiraj limitat de 9 999 exemplare cu 14 imagini distincte şi va fi distribuit în întreaga lume.

“Munca pentru un brand legendar cum este Campari m-a atras imediat: pasiunea, seducţia, senzualitatea sunt, toate, elemente explozive. Provocarea constă în a le captura într-o fotografie”, a declarat Testino, “dar Salma mi-a uşurat munca. Este un veritabil simbol – o perfecţionistă atentă, proactivă şi provocatoare, a adăugat Mario Testino.

Campania publicitară internaţională – Print & TV
Testino a reuşit să surprindă un simbol reprezentativ al feminităţii şi puterii de seducţie în Hotel Campari, un loc magic unde se poate întâmpla orice. 14 imagini de mare intensitate, care vor apărea în campania de presă internaţională, sunt rezultatul muncii sale.

Senzualitatea debordantă a Salmei Hayek este exprimată nu doar prin fotografii, ci şi sub bagheta artistică a regizorului Matthew Rolston, care a reuşit să captureze momente Campari îndrăzneţe şi provocatoare în două reclame TV surprinzătoare, care îi vor fascina pe telespectatori. Actriţa faimoasă în toată lumea îşi exprimă senzualitatea aparte, folosind Campari ca o seducătoare, într-un joc al schimburilor de priviri.  

“Hotel Campari este un concept plin de imaginaţie, care ia ideea hotelurilor mici, de tip „boutique”, locuri foarte sexy şi captivante şi o căsătoreşte cu un brand, Campari. A bea Campari înseamnă să trăieşti un moment de plăcere, de abandon şi, de asemenea, un moment în care împarţi plăcerea cu alţi oameni. Campari însuşi este o tentaţie, iar noi am încercat să intensificăm această stare într-un mod amuzant” a afirmat Matthew Rolston.

Hotel Campari – uşi întredeschise, o atmosferă plină de şoapte, priviri schimbate în fugă, un loc eteric unde se întâlnesc vis şi realitate – şi Salma Hayek – ochi întunecaţi şi buze purpurii, un ritm lent şi amplu – confirmă Campari Red Passion.

Hotel Campari poate fi explorat şi online, la adresa: www.hotelcampari.com .

Milano, 6.12.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.