Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Campari iti da intalnire cu Uma Thurman la Milano

Campari®, băutura de renume mondial și simbolul clasic al stilului și al culturii italiene, lansează o provocare iubitorilor de modă și de evenimente glam. Cu un strop de inspirație și o doză de noroc, un norocos câștigător / câștigătoare o va putea întâlni pe captivanta vedetă a Calendarului Campari 2014, actrița Uma Thurman, toamna aceasta, la Milano.

Consumatorii de stil și farmec din lumea modei și nu numai sunt invitați să acceseze aplicația Meet&Greet Uma Thurman de pe pagina de Facebook a brandului: www.facebook.com/CampariRomania și să creeze, în jurul roșului vibrant Campari, outfitul perfect pentru o seară de vis în compania actriței. Doamnele și domnișoarele vor avea ocazia să fie „Lady in Red”, în timp ce pentru domni provocarea constă în alegerea vestimentației pe care le-ar plăcea s-o poarte Uma la întâlnirea cu ei de la Milano.

Odată intrați în aplicație, fanii Campari pot alege între diversele accesorii și piese vestimentare puse la dispoziție pentru a crea outfitul preferat. Acesta va fi salvat în galeria Campari, alături de restul colajelor. Pentru a intra în tragerea la sorți, participanții vor completa, la final, un formular de înscriere în competiție. Fiecare fan poate crea câte două outfituri pe zi, în fiecare zi, până la finalul promoției, pe 21 octombrie, maximizându-și astfel șansele de câștig.

Marele premiu va fi o invitație la evenimentul de lansare a Caledarului Campari 2014, care va avea loc pe 10-11 noiembrie, anul acesta, la Milano, și pentru care Campari oferă câștigătorului chiar și ținuta elegantă pentru ceremonie. În ultima săptămână de aplicație, Campari va extrage cinci finaliști și cinci reserve pentru premiul cel mare. Fiecare dintre aceștia va participa la un interviu în urma căruia va fi ales câștigătorul. Premiile secundare constau în 12 sticle de Campari de 3 l fiecare, care vor fi oferite pe parcursul celor patru săptămâni de promoție.

Calendarul Campari este unul dintre cele mai reprezentative calendare artistice din lume. Conceptul celebrului calendar Campari pentru anul 2014 este “Worldwide Celebrations” și, în fiecare lună, va prezenta prin imagini inedite festivaluri din diferite culturi și colțuri ale lumii. Prin această nouă temă vibrantă, Campari vrea să evidențieze mai mult ca oricând caracterul global al culturii, reinterpretând fiecare sărbătoare, fiecare festival prin spiritul său caracterizat prin pasiune, stil și unicitate.

Pentru mai multe informații accesați:
www.campari.com

//www.facebook.com/campari

www.camparigroup.com

Despre Calendarul Campari

Distribuit în ediție limitată la nivel internațional, în doar 9.999 de exemplare, este un produs de colecție pentru cei care îl primesc și un tribut adus fotografilor talentați de talie mondială, care îi dau viață în fiecare an.

Despre Campari

Unicitate, pasiune, prestigiu, internaționalism – Campari este aperitivul prin excelență aflat într-o evoluție continuă, asociat modei și internaționalismului, fiind în mod constant la curent cu ultimele noutăți, cu un stil care definește și precede trendurile și moda. Campari este asociat unei atmosfere sofisticate și emoționale, făcându-se remarcat grație stilului, clasei și eleganței sale.

Despre Gruppo Campari

Davide Campari-Milano SpA, împreună cu filialele sale ("Gruppo Campari") este un jucător important în sectorul băuturilor la nivel mondial, cu vânzări în peste 190 de țări din întreaga lume, ocupând poziții de lider în Europa și America. Grupul a fost fondat în 1860 și astăzi este al șaselea cel mai mare jucător la nivel mondial în industria de băuturi spirtoase premium. Portofoliul grupului, cuprinde peste 50 de branduri de băuturi alcoolice, activitatea de bază, vinuri și băuturi răcoritoare, branduri de renume internațional precum: Aperol, Appleton, Campari, Cinzano, Skyy Vodka și Wild Turkey. Cu sediul în Sesto San Giovanni, Italia, Campari deține 15 fabrici și 4 crame de vin în întreaga lume și are propria rețea de distribuție în 16 țări. Grupul are peste 4.000 de angajați. Acțiunile societății-mamă, Davide Campari-Milano SpA (Reuters CPRI.MI – Bloomberg CPR IM), sunt listate la bursa de valori italiană din 2001.

Pentru mai multe informații accesați: www.camparigroup.com.

Bucuresti, 25.09.2013
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.