expoplast Sibiu 2019

Campaniile Ogilvy recunoscute la Internetics

In cadrul celei de a noua editii a festivalului Internetics – festival de branding, marketing şi advertising online din Romania –  campaniile Ogilvy au fost recunoscute si rasplatite de juriul format din specialişti de branding, marketing şi publicitate, precum si de un juriu special format din bloggeri.

O sectiune speciala si totodata o noutate a festivalului a reprezentat-o juriu special format din bloggeri care a premiat cele mai creative, eficiente si inovative campanii interactive dintre cele 243 de lucrari care si-au disputat trofeele Internetics.
Aici, Oglivy a castigat trofeul in categoria „Best Use of Banners” pentru campania Anim’Est 2009 si a primit alte doua nominalizari in categoriile „Best Use of Viral Video” (pentru campania Cosmote EMO dezvoltata pentru Cosmote) si pentru lucrarea „Ai fost cuminte anul asta?„ – IBM, in categoria „Best Use of E-mail Marketing”

„Numarul mic de premii al acestei editii arata o crestere a standardelor si a nivelului de asteptari din partea comunicarii digitale. In contextul acesta, ne onoreaza faptul ca munca noastra a fost remarcata si recunoscuta de catre juriul format din unii dintre cei mai influenti bloggeri romani. Acest lucru vine ca o confirmare a preocuparii constante a echipei Ogilvy pentru dezvoltarea domeniului digital, precum si o dovada a reusitei integrarii acestuia in campaniile propuse clientilor nostri si reprezinta totodata o recunoastere a performantelor echipei Ogilvy in abordarea creativa atat a unor arii digitale traditionale (e-mail marketing, bannere) cat si a unor zone fierbinti, cum ar fi comunicarea virala.” – au declarat reprezentantii Ogilvy.

Totodata, in una dintre cele mai disputate categorii din concurs, Best Use of Banners, campania Anim’Est 2009 dezvoltata de Ogilvy pentru promovarea Festivalului de Film de Animatie, a primit singura nominalizare a categoriei.

“Incercam ca, prin toate proiectele pe care le facem sa aducem ceva nou si sa ne convigem clientii ca online-ul este unul din cele mai mari pariuri de comunicare in urmatorii ani.
Cat anume am reusit si mai ales cat o sa reusim o sa se vada anul viitor." – a declarat Vasile Alboiu, Digital Creative Director OgilvyInteractive.

Festivalul Internetics pune accentul pe soluţiile de comunicare oferite de agenţii clienţilor în contextul actual al pieţei. Scopul festivalului este de a creşte piaţa de comunicare online din România şi de a promova ideile creative şi strategice.

Bucuresti, 16.11.2009

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *