Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Campaniile Ogilvy recunoscute la Internetics

In cadrul celei de a noua editii a festivalului Internetics – festival de branding, marketing şi advertising online din Romania –  campaniile Ogilvy au fost recunoscute si rasplatite de juriul format din specialişti de branding, marketing şi publicitate, precum si de un juriu special format din bloggeri.

O sectiune speciala si totodata o noutate a festivalului a reprezentat-o juriu special format din bloggeri care a premiat cele mai creative, eficiente si inovative campanii interactive dintre cele 243 de lucrari care si-au disputat trofeele Internetics.
Aici, Oglivy a castigat trofeul in categoria „Best Use of Banners” pentru campania Anim’Est 2009 si a primit alte doua nominalizari in categoriile „Best Use of Viral Video” (pentru campania Cosmote EMO dezvoltata pentru Cosmote) si pentru lucrarea „Ai fost cuminte anul asta?„ – IBM, in categoria „Best Use of E-mail Marketing”

„Numarul mic de premii al acestei editii arata o crestere a standardelor si a nivelului de asteptari din partea comunicarii digitale. In contextul acesta, ne onoreaza faptul ca munca noastra a fost remarcata si recunoscuta de catre juriul format din unii dintre cei mai influenti bloggeri romani. Acest lucru vine ca o confirmare a preocuparii constante a echipei Ogilvy pentru dezvoltarea domeniului digital, precum si o dovada a reusitei integrarii acestuia in campaniile propuse clientilor nostri si reprezinta totodata o recunoastere a performantelor echipei Ogilvy in abordarea creativa atat a unor arii digitale traditionale (e-mail marketing, bannere) cat si a unor zone fierbinti, cum ar fi comunicarea virala.” – au declarat reprezentantii Ogilvy.

Totodata, in una dintre cele mai disputate categorii din concurs, Best Use of Banners, campania Anim’Est 2009 dezvoltata de Ogilvy pentru promovarea Festivalului de Film de Animatie, a primit singura nominalizare a categoriei.

“Incercam ca, prin toate proiectele pe care le facem sa aducem ceva nou si sa ne convigem clientii ca online-ul este unul din cele mai mari pariuri de comunicare in urmatorii ani.
Cat anume am reusit si mai ales cat o sa reusim o sa se vada anul viitor." – a declarat Vasile Alboiu, Digital Creative Director OgilvyInteractive.

Festivalul Internetics pune accentul pe soluţiile de comunicare oferite de agenţii clienţilor în contextul actual al pieţei. Scopul festivalului este de a creşte piaţa de comunicare online din România şi de a promova ideile creative şi strategice.

Bucuresti, 16.11.2009

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.