Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Campanie media pentru “Creditul ipotecar în 7 zile” de la Domenia

În perioada februarie-mai, Domenia Credit, parte a GE Money România, derulează o campanie media pentru a susţine noul produs – „Creditul ipotecar în 7 zile” destinat achiziţionării unei locuinţe.

Conceptul creativ al campaniei are la bază caracteristicile distinctive ale produselor şi serviciilor Domenia, transpuse în beneficii clare: accesibilitate şi flexibilitate în acordarea creditelor. „Am tradus cât mai concret această flexibilitate într-un spot-demonstraţie unde beneficiul central – “cele 7 zile pentru acordarea creditului pentru locuinţă” – este tratat utilizând, la nivel vizual, ziare şi alte elemente din retorica senzaţionalului pentru a transmite că, în sfârşit, avem un produs bancar care poate fi acordat, practic „de pe o zi pe alta””, a declarat Ion Barbu, Creative Director Spotlight.

Campania se desfăşoară în perioada februarie – mai pe TV, internet, presă locală şi naţională: TV (posturile alese sunt Realitatea TV şi 8 staţii locale Pro TV), portaluri, site-uri de business şi site-uri de anunţuri imobiliare, în presa locală şi naţională, precum şi în publicaţiile de anunţuri imobiliare. În cazul presei locale s-a urmărit acoperirea cât mai eficientă a oraşelor în care Domenia este prezentă.

Echipa care a lucrat pentru realizarea campaniei media, din partea Domenia Credit, este formată din: Raluca Ghicuţă – Marketing Manager, Carmen Retegan – Director General, Valentin Jurcuţ –  Senior CRM Manager, Cristian Dragoş –  Sales & Marketing Leader GE Money. Din partea Spotlight: Ion Barbu – Creative Director, Alex Bricov – Art Director, Victor Savu – CS Director, Gabriela Cioloca – Media Planner, Daniela Tulpan – Account Manager.

Referitor la produsul care face obiectul campaniei, Directorul General al Domenia Credit, Carmen Retegan a declarat: „Am lansat creditul ipotecar în 7 zile pentru a veni în întâmpinarea dorinţelor clienţilor noştri, care au nevoie de un răspuns rapid atunci când intenţionează să îşi cumpere o locuinţă, de consultanţă de specialitate oferită de profesionişti în domeniu, şi vor să ştie încă de la bun început toate costurile implicate. Le oferim toate acestea şi le întrecem aşteptările printr-o nouă promoţie, prin care le facem cadou evaluarea imobilului până la 30 aprilie.”

Bucuresti, 10.4.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.