free download 78 travel guides written by experts

Campanie inedita pentru consumatorii de whisky din Romania

Johnnie Walker te invită la o sesiune de mentoring, chiar la tine acasă

Johnnie Walker, cel mai faimos whisky din lume, a gândit, special pentru tine şi prietenii tăi apropiaţi, o experienţă inedită. “Johnnie Walker At Your Home” este provocarea oferită consumatorilor de whisky din România, dar şi celor care îşi doresc o evadare în fascinanta lume a aromelor şi a gusturilor tari. Tot ce trebuie să faci este să te înscrii pe pagina de Facebook Johnnie Walker România, iar unul din cei 5 mentori va ajunge la tine acasă pentru a te iniţia pe tine şi pe cei mai apropiaţi prieteni ai tăi în arta degustării celor mai preţioase blenduri Johnnie Walker.

Pentru o oră, mentorul te va îndruma în sesiunile de mentoring prezentându-ţi istoria şi filosofia brandului Johnnie Walker. Tu şi prietenii tăi veţi fi iniţiaţi în arta degustării specializate de whisky. Este o ocazie unică de a putea aprecia profunzimea aromelor pline de caracter, savurând şi înţelegând, în acelaşi timp, complexitatea blendurilor de legendă Johnnie Walker, într-o atmosferă familiară şi relaxată, alături de cei mai buni prieteni.

”Suntem încântaţi că putem oferi consumatorilor nostri fideli experienţa unui mentoring Johnnie Walker, chiar la ei acasă, pentru că mărcile noastre trebuie înţelese, gustate şi trăite. Experienţa unică oferită consumatorilor noştri vine din faptul că aceştia au ocazia să înţeleagă istoria brandului nostru şi să pătrundă în universul whisky-ului, savurând ca nişte adevăraţi profesionişti în degustare sortimentele din gama compexă Johnnie Walker.”, a declarat Andreea Neagu, Brand Manager Johnnie Walker, PPD România.

“Johnnie Walker At Your Home” a fost “testat” printr-un program pilot, organizat la începutul acestui an în România. Peste 230 de participanţi au experimentat şi savurat aromele fine Johnnie Walker. Astăzi, aceştia sunt în măsură să se declare fini cunoscători în materie de whisky şi, în special, ai brandurilor Johnnie Walker, scotch wisky-ul numărul 1 în lume.

Acceptă provocarea la mentoring şi înscrie-te, până pe 31 decembrie, pe pagina de Facebook Johnnie Walker România. Ai ocazia unică de a deveni profesionist în arta degustarii!

Johnnie Walker este scotch whisky-ul numărul 1 în lume şi este distribuit în România de PPD România din anul 2005, când distribuitorul a încheiat un parteneriat pe termen lung cu Diageo, producătorul Johnnie Walker şi lider mondial în distribuţie pe segmentul de băuturi premium.

POVESTEA UNUI WHISKY MENIT SĂ CĂLĂTOREASCĂ ÎN ÎNTREAGA LUME

JOHNNIE WALKER RED LABEL

Istoria celui mai faimos whisky din întreaga lume începe în cămara magazinului lui John Walker, în Kilmarnock, Scoţia. John era la acel moment un tânăr de 15 ani, orfan – în urma decesului tatălui său, dar ambitios. Contextul în care se afla l-a motivat să ia decizia care urma să îi schimbe viaţa pentru totdeauna, deschiderea propriului magazin. John şi-a dorit să le ofere clienţilor săi ceva diferit, o licoare unică. A fost destul de creativ încât să îi vina ideea de a amesteca diverse tipuri de ceai, procedeu care, în timp, a fost transferat în "blend-uirea" whisky-ului.

"WALKER’S OLD HIGHLAND WHISKY" – UN WHISKY PLIN DE CARACTER

Fiul lui John, Alexander, a preluat arta blending-ului de la tatăl său. A plecat în drumul său de la un imperativ: "trebuie să facem whisky-ul nostru la o calitate care să nu fie atinsă de nimeni altcineva de pe piaţă". Şi, în cinstea tatălui său, Alexander a creat un whisky plin de caracter pe care l-a numit "Walker’s Old Highland Whisky".

Aşa cum John a predat “moştenirea” fiului său Alexander, acesta din urmă a lasat, la rândul său, compania celor doi fii: George şi Alexander II. Ei au avut ambiţia să producă cel mai bun whisky din lume, într-un context în care reputaţia numelui Walker depăşise deja graniţele Scoţiei. Însă aveau nevoie de un whisky care să călătorească în întreaga lume şi care să se bucure de aprecierea bulevardelor pariziene sau a plajelor din Rio, potrivit diverselor culturi, gusturi sau zone climatice. Acest demers a solicitat crearea unui "blend" cu un caracter puternic şi dinamic, care să se evidenţieze atât singur, cât şi în alte amestecuri.

Astfel, la începutul secolului 19, apare Johnnie Walker Red Label care, în timp, a câştigat atât popularitatea, cât şi “inima” întregii lumi. Până în 1920 este deja prezent în peste 120 de ţări, fiind primul brand global. Astazi, Johnnie Walker este în continuare cel mai bine vândut whisky din întreaga lume.

JOHNNIE WALKER BLACK LABEL
· În Johnnie Walker Black Label, Master Blenderul a reuşit să balanseze în mod ideal arome şi parfumuri din toate cele patru colţuri ale Scotiei, astfel încât fiecare înghiţitură aduce ceva nou. Johnnie Walker Black Label este considerat o capodoperă în materie de tehnici Master Blender şi este cel mai bine vândut Deluxe Scotch Whisky din întreaga lume.

JOHNNIE WALKER DOUBLE BLACK
· Johnnie Walker Double Black este un whisky în ediţie limitată, creat prin îmbinarea mai multor tipuri de whisky din insule, pentru a pune în valoare aroma afumată şi caracterul insular, realizat ca o urmare a cererii crescânde de wisky din Insulele Scoţiei, whisky-uri cu o aromă pregnantă de fum.

JOHNNIE WALKER GOLD LABEL
· Cu ocazia celei de-a 100 – a aniversări a companiei înfiinţate de John Walker, Alexandru II şi-a dorit crearea unui whisky special pentru a celebra cum se cuvine Centenarul. Mai mult decât atât, dorinţa sa era şi de a-i recompensa pe cei care contribuiseră la succesul mărcii. Mobilizându-şi toate tehnicile şi abilităţile de care dispunea la momentul respectiv şi în bună măsură inspirat de epoca sa, Alexandru a reuşit să creeze wisky-ul Johnnie Walker Gold Label. Este un whisky potrivit pentru momente special, care are în compoziţia sa doar wisky-uri maturate în butoaie de stejar pentru cel putin 18 ani.

JOHNNIE WALKER GREEN LABEL
· Johnnie Walker Green Label face parte din categoria Blended Malt Scotch Whisky. Procesul de îmbinare este similar cu cel al categoriei de “Blended Scotch Whiskies”, diferenţa constând în faptul că în compoziţia acestora nu intră niciun sortiment de whisky din cereale, ci doar whisky-uri de malţ.
· Whisky-urile de malţ din compoziţia lui Johnnie Walker Green Label sunt maturate în butoaie de stejar pentru mai bine de 15 ani şi sunt special selecţionate dintre cele mai reprezentative pentru stilul şi caracterul whisky-urilor din cele patru regiuni ale Scoţiei. Absenţa unui whisky mai usor din amestec, aşa cum este cel de cereale, sugerează faptul că Johnnie Walker Green Label este pentru cei care preferă o experienţă senzorială mai intensă.

JOHNNIE WALKER BLUE LABEL
· Johnnie Walker Blue Label este un blend obţinut din cele mai fine rezerve care se găsesc printre milioane de butoaie, cu scopul de a crea cel mai bun whisky de pe piaţa de astăzi. S-a născut din efortul casei Walker de a crea un produs de cea mai înaltă calitate posibilă. Pentru a obţine acest whisky, elita categoriei de Blended Whiskies, Master Blenderul Jim Beveridge selecţionează cele mai rare şi mai speciale whisky-uri din rezerva companiei, multe dintre ele create în distilerii care nici nu mai există. Acest lucru presupune vizitarea unor depozite întregi, pline cu Scotch aflat într-un îndelung proces de maturare, şi selectarea unor mostre din butoaie care nu au mai fost atinse de zeci de ani.

DESPRE PPD ROMÂNIA

Parte a companiei Photos Photiades Distributors, lider pe piaţa distribuitorilor de băuturi din Cipru, PPD România este unul dintre cei mai mari distribuitori de produse de alcool de pe piaţa locală şi partenerul pe termen lung al renumitului producător de băuturi spirtoase, Diageo, lider mondial pe segmentul de băuturi premium. Alături de Diageo şi de alţi parteneri strategici la nivel local, compania deţine un portofoliu de branduri renumite în întreaga lume, precum Johnnie Walker (Scotch Whisky-ul nr. 1 în lume), J&B Rare (Scotch Whisky-ul nr. 1 în România), Smirnoff (băutura spirtoasă nr. 1 în lume), Baileys, Camus Cognac, şampania Lanson, iar de curând propriul brand de vodcă, Tazovsky Vodka.

Bucuresti, 15.11.2012

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *