Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Campanie de vanzari de apartamente prin mobile web

Din ce in ce mai multe companii includ componenta de marketing mobil in campaniile de promovare, pe fondul cresterii numarului de utilizatori conectati la internet prin telefoanele mobile si datorita efectului pe care il poate avea acest mediu de comunicare.

Pentru a impulsiona vanzarile apartamentelor in ansamblul rezidential Greenfield Residence, Impact Developer & Contractor a ales sa adauge o componenta de mobile marketing campaniei "1000 euro pentru recomandarea ta". Compania Voxline Communication a fost cea care a oferit suportul mobil, prin crearea mobisite-ului m.1000euro.ro, completand astfel planul de comunicare si interactiune cu potentialii beneficiari prin cel mai la indemana mijloc de comunicare: telefonul mobil.

“Voxline Communication a sustinut campania online prin crearea si adaptarea mobisite-ului m.1000euro.ro pentru mai multe rezolutii si modele de telefoane. De asemenea, am implementat pe site-ul mobil functiile click2call prin care poti apela direct de pe mobil un numar de telefon dedicat campaniei si click2sms prin care poti trimite prin sms informatii despre campanie prietenilor din agenda ta de telefon", a spus Dan Virtopeanu, General Manager Voxline Communication.

„In Romania, statisticile oficiale arata ca navigarea pe internet cu ajutorul telefonului mobil castiga tot mai mult teren de la un an la altul. La sfarsitul anului trecut erau peste 25,4 milioane de utilizatori activi de telefonie mobila si 4,58 milioane aveau abonament sau cartela preplatita cu acces la internet. Acesti oameni poate ca nu se uita tot timpul la televizor si nu rasfoiesc ziare, insa au in permanenta telefonul mobil la ei, citesc mesaje si acceseaza site-uri prin intermediul acestuia. Sunt persoane conectate, deschise la nou, cu aspiratii inalte sau din randul managerilor – care fac parte din segmentul de beneficiari interesati  de un stil de viata confortabil si sanatos asigurat de locuintele amplasate in  polul urban Greenfield”, a declarat Loredana Rosu, senior brand manager al grupului Impact SA.

Mobisite-ul a fost promovat catre utilizatorii romani de internet mobil si a fost primit cu succes – proiectul va continua pana la sfarsitul lunii iunie, iar in functie de rezultate (mai exact de finalizarea recomandarilor  pentru  achizitii de apartamente primite in mediul mobil), el se poate chiar prelungi.

Pentru inscriere, cei interesati au avut la dispozitie atat site-ul mobil al campaniei m.1000euro.ro sau la numarul de telefon 021.40.10.600 (dedicat acestui canal mobil).

Campania mobila se incheie pe data de 30 iunie 2010 si a facilitat construirea unei baze de date cu recomandari pentru cumpararea de apartamente construite de dezvoltatorul Impact Developer & Contractor, folosind exclusiv mediul mobil. In mai putin de doua saptamani de program, au fost inregistrati peste 15.000 utilizatori unici pe site-ul mobil si aproximativ 100 de recomandari. Campania a beneficiat de asemenea de expunere catre utilizatorii de internet mobil de peste 2.000.000 afisari.

Programul online "1000 euro pentru recomandarea ta" initiat de  dezvoltatorul Impact Developer & Contractor se desfasoara in perioada 10 mai 2010 – 30 iunie 2010 si presupune ca, pentru fiecare recomandare care se finalizeaza intr-o tranzactie, utilizatorul online/mobile care a facut recomandarea respectiva sa intre in posesia sumei de 1000 Euro.

Bucuresti, 24.06.2010

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.