free download 78 travel guides written by experts

Mihai Bobonete și Adrian Văncică semnează cea mai complexă campanie de imagine lansată de Brico Dépôt

Brico Dépôt inițiază o amplă campanie de imagine la nivel național, cu actorii Mihai Bobonete și Adrian Văncică în rolurile principale. Acțiunile de marketing și comunicare vor fi declinate în presa scrisă și online, TV, radio, OOH și BTL. 

Cei doi vor actori reprezenta imaginea Brico Dépôt și vor promova Catalogul 2016, un proiect unic și o premieră absolută, fiind primul și singurul de acest fel de pe piață. Acesta are 320 pagini și reunește toate cele 10.500 de produse disponibile în depozitele din toată țara. Alături de varianta tipărită, meșterii vor regăsi informațiile din catalog și online prin aplicația mobilă BRICODEPOT, disponibilă pe Android și IOS, cea mai inovatoare și completă soluție digitală din peisajul de bricolaj românesc.


Odată cu această premieră, Brico Dépôt inițiază un nou stil de conversație cu consumatorii: unul mai uman, mai apropiat, mai familiar. În acest context, Mihai Bobonete și Adrian Văncică, cei mai îndrăgiți actori de comedy din România, completează noua abordare cu umorul și destinderea caracteristice.

„Ne-am dorit să oferim brandului o latură emoțională, prin care să ne adaptăm mai bine la nevoile consumatorilor. Începând din 6 mai, actorii Mihai Bobonete și Adrian Văncică sunt meșterii de serviciu care știu exact de ce este nevoie ca treaba să iasă bine. Comunicarea va fi una destinsă și amuzantă, rolul lor fiind să «traducă» formatul Brico Depot pe înțelesul meseriașilor, încurajându-i să vină în depozite”, spune Andreea Bălănescu, Director Marketing Brico Dépôt România.


Campania națională integrată include spoturi TV, reclame în presa scrisă, panouri outdoor în format clasic, dar și formate neconvenționale, precum și acțiuni de BTL în magazine.

Timp de două săptămâni, în perioada 3-17 mai, șase canale de televiziune – Pro TV, Kanal D, Realitatea, Antena 3, România TV și Digi Sport – vor difuza 900 de spoturi publicitare în care sunt prezenți cei doi actori. 

Campania de imagine va fi declinată și în online, cu bannere pe cele mai importante site-uri home&deco și în digital media, prin aplicația de mobile și sms.

Pe parcursul a 10 zile, campania se va desfășura și în FM-ul românesc, pe canalele ZU, Europa FM, Radio România Actualități și ProFM.

„Suntem onorați să fim alături de meșteri, ca exponenți de imagine ai Brico Dépôt. După cum știți, românul se pricepe la toate și când nu se pricepe improvizează. Brico Dépôt înlătură improvizația și îți dă tot ce-ți trebuie ca să iasă treaba bine. Profesioniștii Brico Dépôt se trezesc de dimineață, au prețuri mici și-ți livrează marfa pe șantier. Acestea sunt motivele pentru care am răspuns cu inima deschisă propunerii Brico Dépôt. Cine nu-și dorește parteneri cu astfel de calități!”, spune Mihai Bobonete.

Agențiile implicate în campania de imagine a Brico Dépôt sunt: Havas Worldwide și HiperCom (creație), Zenith (media), Advanced Ideas (digital), EDS (tipografie), Pure Media Solutions (PR).

Despre Brico Dépôt

Brico Dépôt a fost înființat în 1993 în Reims (Franța). Are în prezent 118 magazine în Franța, 28 în Spania, 2 în Portugalia și 15 în România. Brico Dépôt vizează în primul rând pasionaţii DIY și constructorii profesionişti. Este bazat pe un format de preț scăzut, care oferă clienţilor produsele esențiale pentru DIY și proiecte de renovare, disponibile în cantităţi mari, dar şi pentru şantierele de construcții.

Pentru mai multe informații: //www.brico-depot.ro.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *