metalshow

Campanie de educatie rutiera

Prin programul Mobile Kids, Mercedes-Benz a învăţat copiii să devină eroi în trafic, cu sprijinul GolinHarris

Echipa GolinHarris, împreună cu Mercedes-Benz și Organizaţia Salvați Copiii, au implementat programul internaţional Mobile Kids, ce cuprinde o serie de acțiuni educaţionale menite să îi învețe pe copiii între şase și zece ani regulile corecte de circulație în trafic, pentru a preveni şi reduce numărul accidentelor rutiere din rândul copiilor.

Proiectul, derulat în România în perioada 28 octombrie – 22 noiembrie 2013, a fost inițiat la nivel international de Daimler, iar GolinHarris s-a ocupat de implementarea și promovarea acestuia pe plan local.

Astfel, echipa GolinHarris, cu sprijinul voluntarilor Organizației Salvaţii Copiii, au pregătit o serie de sesiuni speciale de educaţie rutieră, pornind de la ideea de interactivitate cu micuții, pentru a le capta atenția şi a-i face să reţină informaţii importante într-un mod atractiv. MOKI, simpatica mascotă a programului, i-a distrat pe copii și a asigurat un cadru relaxat și amuzant al lecțiilor. MOKI a mers în sălile de clasă ale unor școli selectate din București și a încurajat prin jocuri instructive şi materiale educative în jur de 3.000 de copii să adopte o conduită responsabilă atunci când participă la trafic.

Andi Moisescu, realizatorul emisiunii ApropoTv, dar și preşedinte al Organizaţiei Salvaţi Copiii România, a susținut cu mult entuziasm proiectul, participând la o lecţie deschisă ce a avut loc la Şcoala Centrală.

GolinHarris a dezvoltat și componenta online a acestui program – trei lecţii de circulaţie rutieră în format video pentru copii, părinţi şi cadre didactice au sintetizat cele mai importante reguli de circulaţie. Lecțiile de circulație rutieră, prezentate de Andi Moisescu cu sprijinul simpaticului MOKI, se regăsesc pe site-ul Mercedes-Benz România, aici.

“Daimler a deschis la nivel internațional această tradiție, a inițierii copiilor în educația rutieră încă de acum 12 ani, iar noi continuăm această acțiune, alături de Organizaţia Salvaţi Copiii și GolinHarris. A fost un program implementat cu succes, iar asta cred că s-a văzut cel mai bine din reacția copiilor: s-au bucurat, s-au amuzat, au pus întrebări. Cu siguranţă, anul următor programul Mobile Kids se va desfăşura într-o formulă extinsă, astfel încât din ce în mai mulţi copii să înveţe cum să fie eroi în trafic“, spune Gabriel Crăciun, Corporate PR/Communications Mercedes-Benz România.

“Mobile Kids este un proiect de suflet pentru echipa GolinHarris, mai ales pentru că sintetizează, la nivel simbolic, o dorinţă fundamentală pentru noi: aceea ca prin proiectele la care lucrăm cu pasiune să ajutăm societatea civilă, oamenii de lângă noi. Copiii, pe care i-am vizitat, s-au îndrăgostit iremediabil de MOKI și au participat activ în cadrul lecţiilor de circulație rutieră, intervenind cu întrebări delicioase, așa cum numai copiii știu să găsească. Iar pentru toţi copiii care nu avut ocazia să-l cunoscă în direct pe MOKI, am pregătit versiuni online şi audio pentru cele mai importante reguli de circulaţie“, spune Alina Popa, Senior Manager, Consumer Division.

Mobile Kids este o iniţiativă globală Daimler, cu o abordare unică asupra educaţiei rutiere pentru copiii din întreaga lume. Factorul comun al campaniilor Mobile Kids este, de fiecare dată, formatul distractiv al lecţiilor de siguranţă rutieră, potrivit vârstei copiilor, pentru asigurarea unei instrucţii cu impact practic, vizibil apoi în conduita lor rutieră.

Bucuresti, 09.01.2014
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *