Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Campania YTONG „Nu lasa mesterii sa devina familia ta”, premiata la festivalul de publicitate AD

YTONG

Campania „Nu lasa mesterii sa devina familia ta”, dezvoltata de agentia de publicitate Propaganda pentru brandul YTONG, a castigat doua premii in cadrul celei de-a 9-a editii a festivalului de publicitate ADOR – „Best of category: TV” si „Durables & Other consumer goods”.

Principiul creativ al campaniei a fost acela ca alegerea lucrurilor aparent ieftine, pe termen lung, costa, de fapt, mai mult.

“Ytong promoveaza de peste 80 de ani calitatea in constructii, iar ideea acestei campanii a pornit tocmai de la acest obiectiv strategic. Ne-am dorim sa transmitem cat mai simplu faptul ca un produs de calitate te poate scapa de surprize neplacute, de munci sacaitoare si costuri suplimentare, mai ales atunci cand vorbim de materiale de constructie. Creativii de la Propaganda au inteles perfect brieful nostru, iar rezultatul a fost unul pe masura”, a declarat Marius Dragne, Marketing Manager Xella Baustoffe South-East Europe (BG-HU-RO).

„Suntem fericiti ca am reusit sa ne convingem clientul sa faca ceea ce le propune consumatorilor: sa investeasca. Asa au aparut spoturile (ma rog, ne-am si gandit putin, n-au aparut chiar din senin), spoturi care initial nu erau “in plan”. Am incercat sa le aratam oamenilor una din consecintele neplacute ale stransului pungii cand nu e cazul. Si chiar asa se intampla: folosesti materiale slabe calitativ, trebuie facute ajustari peste ajustari si te pomenesti ca santierul s-a mutat la tine acasa. Bineinteles ca, in realitate, lucrurile sunt mult mai putin amuzante, mai ales cand ti se intampla tie. Dar mai bine sa ne amuzam acum decat sa ne enervam mai incolo”, a explicat Tudor Pascanu, Copywriter Propaganda.

Din echipa Xella Ro au contribuit la coordonarea campaniei de advertising Marius Dragne – Marketing Manager Xella Baustoffe South East Europe (BG –HU-RO) şi Georgiana Stanciu – Marketing Executive.

Echipa Propaganda responsabila pentru campanie este formată din Andrei Tripsa – Creative Director, Bogdan Moraru – Art Director, Tudor Pascanu – Copywriter, Vlad Tomei – Copywriter, Corina Iovan – Strategic Planner, Madalina Oanta – Client Service Director, Daniel Gherghescu – Account Supervisor, Alexandra Postoaca – Media Planner, Marcela Moldovan – Producator AV si Comitetul Central – Casa de productie.

Bucuresti, 06.10.2010

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.