Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Campania TBWA “Malaysia: Truly Asia” a primit aurul la premiile AME

Premiile AME (Asian Marketing Effectiveness) sunt oferite de Media, revista de afaceri şi comerţ numărul 1 din regiunea Asia-Pacific.

Campania “Malaysia: Truly Asia”, creata de agenţia TBWA-ISC\Malaezia pentru Ministerul Turismului din Malaezia, a primit titlul de “Cea mai bună campanie asiatică de marketing şi branding pe termen lung”. Premiul a fost acordat în cadrul unei ceremonii de premiere ce a avut loc în MGM Grand din Macau. Campania “Malaysia: Truly Asia” este la cel de-al doilea mare premiu, după ce în 2006 a fost distinsă cu medalia de argint în cadrul aceleiaşi ceremonii.
TBWA-ISC Malaysia, agenţie din cadrul grupului TBWA cu sediul în Kuala Lumpur, a coordonat şi a dezvoltat constant campania internaţională de promovare a turismului în Malaezia începând din 1999. De atunci şi până în prezent, campania a câştigat în medie aproximativ trei premii internaţionale pe an pentru creaţie, marketing, BTL şi internet marketing, ajungând la un total de aproape 30 în prezent.

Din momentul în care Ministerul Turismului a devenit clientul TBWA, numărul de turişti care au intrat în ţară s-a triplat: de la 6 milioane în 1998 la 21 de milioane de turişti în 2007. O creştere asemănătoare a avut loc şi în cazul veniturilor obţinute din turism la nivel naţional (14 miliarde de USD în 2007).

Austen Zecha, Group Founder şi Preşedinte al agenţiilor TBWA din Malaezia consideră premiul ca fiind “dovada că această campanie chiar funcţionează şi continuă să fie o investiţie rentabilă an de an pentru Ministerul Turismului.”
“Acest premiu este, privind din perspective de marketing şi branding, mult mai important decât toate celelalte premii obţinute în competiţii de creaţie publicitară” continuă el. Asta nu înseamnă că “Malaysia Truly Asia” nu este o campanie creativă: “Dacă nu ar fi fost destul de creativă încât să atragă publicurile tuturor canalelor media această campanie nu ar fi dus la creşterea constantă a veniturilor din turism ale Malaeziei”, explică Austen Zecha.

Toate aceste premii internaţionale obţinute de TBWA pentru campania “Malaysia: Truly Asia” au dus la semnarea unui nou contract pentru 3 ani între TBWA şi Ministerul Turismului din Malaezia. “Mă îndoiesc foarte tare că mai există undeva o campanie de turism care să fi fost atât de eficientă şi de premiată”, a adăugat Zecha.

Bucuresti, 23.09.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.