free download 78 travel guides written by experts

Publicis România și Edenia au lansat campania „Știu ce mănânc”

Campania „Știu ce mănânc”, lansată de Publicis România și Edenia, promovează beneficiile și diversitatea gamei de produse premium Edenia.

Edenia, lider în categoria produselor congelate, deține cea mai diversificată gamă de produse premium: legume, pește, pui, semipreparate și patiserie. Ingredientele provin din regiuni renumite și, datorită procesului de congelare își păstrează foarte bine prospețimea și proprietățile nutritive.


„Cu toții ne dorim mâncare proaspătă, sănătoasă și gustoasă. Mai puțin evident este cum ajungem la ea, mai ales atunci când sunt împământenite anumite paradigme mai mult sau mai puțin întemeiate. Un exemplu ar fi paradigma ‘legumele congelate nu sunt proaspete’. Adevărul este că, tocmai prin congelarea cât mai aproape de momentul recoltării, prospețimea legumelor se păstrează până la destinația finală.” – Valentina Petrea – Senior Brand Manager, Edenia

Când produsele sunt congelate, prospețimea, gustul și timpul par că se opresc în loc. Exact ca în cele trei spoturi TV care aduc în prim-plan trei produse din diverse categorii Edenia: mazărea, codul de Atlantic și lasagna.

Recoltată în Lunca Dunării, mazărea Edenia este singura mazăre congelată la doar 2½ ore de la recoltare, tocmai pentru a-și păstra prospețimea și nutrienții. Pescuit în Nordul Atlanticului, codul de Atlantic Edenia este filetat și congelat rapid pentru a-și păstra prospețimea, iar lasagna bolognese Edenia este produsă în Italia și păstrează gustul autentic întâlnit doar într-o trattoria din Italia.   

„Brieful a venit în plină iarnă. Deci totul era înghețat. Produsul era congelat, așa că ne rămânea un singur lucru de făcut – o campanie în care să înghețăm timpul.” – Otilia Coman – Senior Copywriter, Publicis România

Prin campania „Știu ce mănânc”, Edenia urmărește să educe și să convingă cât mai mulți oameni să mănânce sănătos. Brandul se diferențiază prin grija cu care alege ingredientele și sursele de proveniență ale acestora, dar și prin expertiza cu care le aduce în fața consumatorului final.

Campania „Știu ce mănânc” a fost lansată la începutul lunii trecute, prin 3 spoturi TV, activări in-store și digital.

Publicis România
Jorg Riommi – Chief Creative Officer, Mihnea Gheorghiu – Group Creative Director, Otilia Coman – Senior Copywriter, Irina Stoleru – Senior Art Director, Alexandra Murray – Client Service Director, Corina Tudor – Account Director, Petronela Cosa – Account Manager, Elis Frunzeanu Iaia – Digital Planning Director, Camelia Efrimov – Senior AV Producer

Nurun România
Iulia Bordeianu – Digital Account Manager

Echipa Macromex
Valentina Petrea – Senior Brand Manager Edenia și Oana Stincel – Marketing Manager

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *