Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Campania „Romania Optimista” a Stirilor TVR, in topul audientelor TVR 1

TVR1

Campania Ştirilor TVR continuă până pe 15 septembrie, la Telejurnal şi pe stiriletvr.ro

25 de ştiri şi reportaje despre o Românie optimistă au putut fi urmărite în cele 5 săptămâni de campanie a Ştirilor TVR de până acum, campanie care poartă numele „România Optimistă”. Între 15 iulie şi 15 septembrie, Ştirile TVR derulează campania „România Optimistă", care presupune difuzarea zilnic, de luni până vineri, în cadrul Telejurnalului de la ora 20.00 de la TVR 1, cu preluare pe site-ul stiriletvr.ro, a unei ştiri despre un fapt pozitiv din România.

Conform datelor de audienţă furnizate de Kantar Media şi prelucrate de TVR, reportajele campaniei „România Optimistă” (măsurată separat de Telejurnal) se situează pe primele trei poziţii în topul audienţelor emisiunilor postului TVR 1. În multe zile, campania s-a situat chiar pe primul loc. Astfel, din 15 iulie până în prezent, la nivel naţional, peste 5 milioane de telespectatori au vizionat cel puţin un minut din campania Ştirilor TVR (reach cumulat de 5.204.000, ceea ce corespunde unui procent de 27,4% dintre telespectatori). Cea mai urmărită ştire despre România optimistă s-a difuzat pe 31 iulie, când 577.000 de români (3% rating mediu şi 8,4% cotă medie de piaţă) la nivel naţional au urmărit povestea afacerii iniţiate de crescătorul de prepeliţe din Târgu Mureş. Pe locul al doilea s-a situat materialul despre primul medic din România specializat în realizarea de intervenţii intrauterine, această ştire fiind vizionată în 30 iulie, la TVR 1, de o medie de 532.000 de telespectatori (2,8% rating mediu şi 7,5% cotă de piaţă medie). Istoria IT-istului care a lansat o afacere cu legume, din prima zi a campaniei, se situează pe locul al treilea, adunând în faţa micilor ecrane o medie de 502.000 de telespectatori (2,7% rating şi 7,3% cotă de piaţă). La nivel urban, cea mai urmărită ştire din „România optimistă” a fost difuzată pe 7 august (217.000 de telespectatori au vizionat în medie acest material).

„Printre cele mai accesate, vizionate şi comentate ştiri se numără reportajul despre crescătorul de prepeliţe din Mureş (Sebastian Suciu din Mureş a avut curaj să pună pe picioare o afacere de familie. A pornit de la câţiva pui şi astăzi vinde zilnic câteva sute de ouă. Aşa a ajuns model pentru mulţi vecini, care se gândesc serios să crească şi ei păsări) sau despre un om de afaceri din Valea Jiului, care a cumpărat… satul în care s-a născut (Ideea lui este să construiască o staţiune turistică, unde oamenii să vină şi să trăiască pentru câteva zile viaţa autentică de la ţară, într-o zonă superbă de munte). Pentru că am primit destule comentarii şi sugestii de materiale chiar de la telespectatori, încercăm să realizăm reportaje şi pe baza acestor propuneri”, ne-au spus Anca Lăzărescu şi Alin Petrică, cei doi producători ai campaniei „România Optimistă” a Ştirilor TVR.

Fiecare reportaj al campaniei este urmat de opiniile unei personalităţi pe tema optimismului la români. Acestea sunt filmate sub forma unor testimoniale, iar până acum, printre cei care şi-au exprimat opinia se numără sociolgi, psihologi, istorici, economişti, oameni de afaceri, oameni de cultură, artişti. Adrian Vasilescu, Alina Mungiu Pippidi, Marcel Iureş, Răzvan Theodorescu, Mihaela Miroiu, Dan C. Mihăilescu, Constantin Bălăceanu Stolnici, Maia Morgenstern şi sociologul Vasile Dâncu s-au alăturat campaniei Ştirilor TVR. Sâmbăta, echipa Ştirilor TVR prezintă o sinteză a celor cinci reportaje din timpul săptămânii, iar duminica – un colaj cuprinzând declaraţiile analiştilor care au vorbit în timpul săptămânii.

Toate materialele din cadrul campaniei „România optimistă" sunt postate pe site-ul Ştirile TVR, în cadrul unei secţiuni speciale, care poartă acelaşi nume şi, de asemenea, pe pagina www.facebook.com/StirileTVRonline.

Despre campania România Optimistă

Scopul acestei campanii este ca, într-un peisaj media copleşit de negativ, violenţă, lipsă de speranţă şi goană după audienţă, telespectatorii să-şi readucă aminte că în România se petrec nenumărate fapte bune. De altfel, românii sunt invitaţi să-şi împărtăşească ei înşişi propriile exemple. Este o încercare de a prezenta eforturile şi reuşitele oamenilor de lângă noi, campania propunându-şi să contrabalanseze tendinţa negativistă a ştirilor care ne înconjoară.

Echipa Ştirilor TVR doreşte ca, prin campania „România Optimistă", să arate şi „partea plină a paharului”, lucrurile bune care se întâmplă la tot pasul şi pe care oamenii pot reîncepe să le aprecieze.

La realizarea acestei campanii contribuie jurnalişti, producători, cameramani şi editori de imagine din Bucureşti şi de la studiourile teritoriale ale TVR, precum şi corespondenţii din ţară ai Ştirilor TVR. Campania fiind interactivă, site-ul stiriletvr.ro publică, în cadrul unei secţiuni speciale, toate materialele difuzate, dar şi comentariile şi exemplele oferite de telespectatori. Poveştile lor încă pot deveni ştiri ale campaniei, alături de materialele proprii care vor susţine campania „România Optimistă".

Bucuresti, 19.08.2013
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.