Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Campania Raiffeisen Bank „Viata Fara Cash”, produsa de Saatchi & Saatchi

Saatchi & Saatchi semnează „Viaţa Fără Cash”, noua campanie Raiffeisen Bank, una dintre cele mai importante bănci de pe piaţa românească. Lansată la începutul lunii octombrie, campania include un mix de canale de comunicare, printre care o platformă online, activări OOH, în digital și social media.

În ziua de azi, avem atâtea reţele de socializare şi atâtea opţiuni online la dispoziţie, încât ar fi imposibil să nu ne simplificăm viaţa şi să nu adoptăm stilul „digital.” Asta înseamnă, desigur, şi renunţarea la obiceiurile vechi de plată. Când totul e pe net, la ce mai avem nevoie de bani gheaţă?

Dacă personajele principale Ana şi George pot, de ce n-ar putea şi ceilalţi? Acesta este şi conceptul creativ dezvoltat de Saatchi & Saatchi pentru clientul Raiffeisen Bank, ce îşi propune să promoveze conceptul Smart Banking, în care lipsa banilor fizici nu trebuie să fie un impediment pentru nimeni. Obiectivul campaniei este în primul rând de a informa despre posibilităţile alternative de plată, precum internet banking sau plăţile la POS, şi creşterea tranzacţiilor de acest tip.

„Este, într-adevăr, o provocare să trăieşti fără cash. Dar nimic nu e imposibil atunci când ştii că există soluţii. Tocmai de aceea, am creat o poveste inspirată de realitate şi de posibilităţile pe care ni le oferă evoluţia tehnologică şi adoptarea ei rapidă inclusiv de către români. Si cine poate sa-ti explice mai bine cum sa folosesti tehnologia in avantajul tău, fără sa folosesti nici măcar o monedă, daca nu chiar niște oameni care folosesc soluții create de experți bancari. Și cum banii sunt un subiect foarte serios, nu puteam decât să abordăm subiectul într-o manieră inedită şi captivantă”, declară Carmen Bardă, Group Account Director, Saatchi & Saatchi.

Ana şi George sunt clujenii „smart” care, timp de şapte săptămâni, trebuie să trăiască fără să folosească măcar o monedă sau o bancnotă. Platforma online dedicată şi interacţiunea utilizatorilor sunt menite să îi provoace pe cei doi tineri să efectueze tot felul de operaţiuni financiare fără să retragă un leu de la bancomat. Utilizatorii le pot cere celor doi inclusiv să cumpere cinci alune verzi fără să folosească mărunţiş. Cele mai votate provocări din fiecare săptămână intră într-un proces de jurizare la finalul campaniei în care cea mai inedită provocare câștigă premiul cel mare: o mașină smart. În plus, toți clienții Raiffeisen Bank ce utilizează metodele de tranzacționare în perioada campaniei intră în tragerea la sorți pentru cel ce-al doilea autoturism smart.

„Saatchi & Saatchi au reuşit să abordeze într-un mod inedit și inovativ un subiect care, în mod normal, este destul de important. Banii sunt un subiect important pentru fiecare dintre noi, iar modul în care îi folosim ne reprezintă. Prin campania ‚Viața Fără Cash’ ne-am dorit să arătăm că nu trebuie să ne stresăm tot timpul când nu găsim mărunţiș în portofel sau un bancomat în apropiere. Pentru că avem atâtea alte opţiuni la dispoziţie”, a declarat Doris Dezzani, Director Executiv Marketing, Raiffeisen Bank.

Echipa Saatchi & Saatchi care a contribuit la această campanie este formată din Johan Ohlson (Executive Creative Director), Vlad Molico (Creative Group Head), Irina Codreanu (Senior Copywriter), Cristi Costea (Art Director), Carmen Dobrescu (Copywriter), Denisa Armașu (Digital Group Head), Cristi Hâncu (Web Designer), Adrian Dărăbăneanu (Junior Web Designer), Carmen Bardă (Group Account Director), Alex Roșca (Account Manager), Alina Cuzmin (Digital Innovation Director), Veronica Oancea (Digital Account Director), Victoria Sîrbu (Junior Account Executive), Monica Garbur (AV Production Manager), Mihaela Răcescu (AV Production Manager).

Echipa Raiffesen Bank care a contribuit la această campanie este formată din Teodora Șaguna (Brand Manager), Doris Dezzani (Director Executiv Marketing).

SAATCHI & SAATCHI face parte din grupul Centrade care oferă servicii specializate complete prin departamentele şi companiile componente. Dedicată aceluiaşi credo ca şi întreaga reţea, Saatchi & Saatchi România îşi doreşte să fie un partener de afaceri care generează idei pentru a schimba lumea şi pentru a oferi rezultate memorabile. Printre cei mai importanţi clienţi Saatchi & Saatchi se numără: Intersnack (Chio), Toyota Romania, P&G (Ariel, Head&Shoulders, Pampers, OLAY), Raiffeisen Bank, Kraft Foods Romania (Milka), United Way Romania, Enel Romania.

Raiffeisen Bank este unul din principalii jucători pe piaţa bancară din România, care ofera o gamă completă de produse şi servicii financiare clienţilor persoane fizice, IMM-uri sau corporaţii. Raiffeisen Bank are o reţea de 540 de agenţii în toata ţara, care deservesc aproximativ 2 milioane clienţi persoane fizice, 100.000 de IMM-uri şi peste 6.800 corporaţii mari şi medii.

Bucuresti, 29.10.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.