bucharest tech week 2021

Campania Moldy Whopper pentru Burger King a câștigat 18 premii la Clio Awards, dintre care 4 Grand Clio

Campania multi-premiată este un proiect unic gestionat de trei agenții: Publicis (România și Spania), INGO Stockholm și David Miami

Cunoscuta campanie Burger King “Moldy Whopper”, creată de Publicis (România și Spania), INGO (Stockholm) și David (Miami), înregistrează o nouă victorie la un concurs internațional ce premiază creativitatea, Premiile Clio. Campania “Moldy Whopper” a obținut 18 premii, printre care 4 Grand Clio, 8 Gold, 4 Silver și 2 Bronze.

Publicis Groupe România este una dintre cele două agenții de creație din regiunea Europei Centrale și de Est recunoscută la ediția de anul acesta a Premiilor Clio.

Jorg Riommi, Chief Creative Officer, Publicis Groupe Central Eastern Europe & Romania
Jorg Riommi, Chief Creative Officer, Publicis Groupe Central Eastern Europe & Romania

Jorg Riommi, Chief Creative Officer, Publicis Groupe Central Eastern Europe & Romania, a declarat: „Faptul că am adăugat patru Grand Prix la numărul total de premii obținut de campanie este o dovadă a impactului pe care aceasta îl are asupra industriei și a puterii unei colaborări impresionante între agenții. Vreau să mulțumesc călduros întregii echipe implicate în acest proiect: Publicis România, Publicis Spania, Publicis Worldwide, Ingo Stockholm și David Miami. Fiecare partener a fost esențial pentru succesul acestei campanii, care va rămâne în istoria publicității. Sunt incredibil de mândru și fericit să fac parte din această echipă.”

În plus față de Premiile Clio, campania a fost recunoscută pe scară largă pentru creativitatea revoluționară cu care a fost concepută. Până acum, a câștigat 79 de premii și este lider de creație, la nivel mondial și regional cu premii în competiții precum D&AD (10 creioane, inclusiv râvnitul Black Pencil), Andy’s (3 Golds și 1 Bravest), One Show (28 premii, inclusiv 4 Grand Prix), Luerzer’s Archive (6 premii Gold), Epica (3 premii), Gerety Awards (1 premiu) și Eurobest (8 premii, dintre care 6 Grand Prix).
Campania câștigătoare explică inițiativa Burger King de a folosi ingrediente proaspete, lucru dovedit într-un experiment în care un burger Whopper este analizat pe parcursul a 35 de zile în timp ce mucegăiește – o practică mai puțin frecventă în industrie. De la chiflă la ceapa proaspăt feliată, roșii, salată verde și 100% carne de vită, imaginile prezintă mucegaiul care crește pe fiecare parte a burger-ului de referință. C

ampania revoluționară face referire la numărul de zile care trec de la prepararea sandwich-ului și are un slogan inedit: „Frumusețe fără conservanți artificiali”.

Fondate în 1959 pentru a onora excelența în publicitate, Premiile Clio celebrează astăzi munca îndrăzneață care propulsează industria de publicitate, inspiră la o piață competitivă de idei și favorizează conexiuni semnificative în cadrul unei comunități creative.

Anual, Premiile Clio reunesc cele mai creative talente pentru o experiență exclusivă și colaborativă de jurizare. Cele mai creative campanii câștigă mult râvnitele trofee Grand, Gold, Silver și Bronze Clio.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *