Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Campania “Lumea zambeste” sustinuta pro bono de Initiative a obtinut expunere media de 14 mil. $

Dezvoltată pentru „Fundaţia de cercetare a diabetului juvenil”, campania a rulat în 50 de ţări

Publisheri de prestigiu din întreaga lume s-au alăturat demersului reţelei Initiative Media de a strange fonduri pentru „Fundaţia de cercetare a diabetului juvenil” (JDRF).

Derulată la nivel internaţional sub sloganul „The World Smiles”, campania s-a desfăşurat în perioada 26 decembrie 2010 – 31 ianuarie 2011 şi a inclus toate platformele media: TV, radio, reviste online, ziare şi outdoor. Atât ideea, cât şi conceptul campaniei aparţin reţelei Initiative Worldwide care s-a mobilizat la nivel global pentru a realiza un proiect pro bono în peste 50 de ţări.

Agenţiile Initiative din întreaga lume au negociat în total 35.000 de spaţii gratuite, acordate de către giganţi media precum AOL, Sky Media, Turner, Tiscali, Axel Springer şi Burda. În total, valoarea expunerii media obţinute de reţeaua Initiative s-a ridicat la 14 milioane de dolari. Platforma online creata special pentru aceasta campanie- www.theworldsmiles.org – a înregistrat aproape 1 milion de vizitatori care şi-au exprimat susţinerea pentru acest proiect.

„În fiecare zi, 80 de oameni sunt diagnosticaţi cu diabet zaharat de tip 1 în SUA, şi rata de diagnosticare continuă să crească în toată lumea. Diabetul de tip 1 este o boală care necesită o atenţie permanentă şi orice demers care se face pentru a atrage atenţia asupra gravităţii acestei boli este binevenit şi apreciat”, spune Claire Schultz, Senior Vice President al departamentului de Marketing şi Comunicare JDRF. „Datorită creativităţii, expertizei şi generozităţii agenţiilor participante, campania a reuşit să capteze atenţia asupra cauzei JDRF.”

Initiative România a mobilizat în această campanie în jur de 70 de parteneri media generând un spaţiu de expunere gratuit în valoare de peste 130.000 de euro.

„Suntem impresionaţi de amploarea şi de rezultatele pe care această campanie le-a căpătat la nivel mondial şi ne bucurăm că am reuşit să dăm o mână de ajutor unei cauze nobile. Mulţumim tuturor partenerilor media care au răspuns prompt demersului nostru de a aduce împreună un zâmbet celor aflaţi în suferinţă”, spune Steve Dallas, Managing Director Initiative România.

JDRF este liderul mondial în domeniul cercetării şi descoperirii de noi tratamente pentru diabetul zahart tip 1 (insulino-dependent), o boală autoimună care se instalează brusc atât la copii, cât şi la adulţi.

Bucuresti, 25.03.2011

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.