Kebun e sa fii bun! În luna aprilie Condimental de Calif și hipMenu au venit în sprijinul oamenilor fără posibilități materiale și le-au oferit o masă caldă, la fiecare comandă plasată. Campania Kebun e sa fii bun! este lansată de MAINSTAGE | THE AGENCY, agenția de creație care reunește creatori de conținut și specialiști din marketing și comunicare premiați internațional.
George Buhnici, vloggerul Laura Giurcanu și Matei Dima de la BRomania, cei mai tari bucătari și livratori pentru o zi, s-au implicat activ în această campanie și au reușit să strângă donații importante pentru cei fără posibilități.
„Suntem foarte bucuroși că am contribuit la inițiativa O Masă Caldă alături de partenerii de la hipMenu. Condimental de Calif va continua sa sustina astfel de inițiative prin proiecte de CSR” , spune Andrei Nebunoiu de la Calif Romania.
Această campanie este doar unul dintre demersurile caritabile gândite pentru a veni în sprijinul oamenilor pentru care o masă caldă este un privilegiu pe care nu și-l permit oricând.
„Campania demarată alături de restaurantele Condimental este un prim pas către ceea ce ne dorim să implementăm ca plan de CSR pentru hipMenu. Este extraordinar ce au reușit să realizeze oamenii de la O Masă Caldă și noi ne-am dori să le susținem demersurile într-un viitor cât mai apropiat ca proiect permanent. Vom iesi cu detalii la momentul oportun“, promite Andrei Leontescu, de la hipMenu.
MAINSTAGE | THE AGENCY, agenția care a gândit această campanie are experiența celor mai dinamice și inovatoare business-uri. Din echipă fac parte: Mădălin Nițiș, fost Marketing Director Visa, Sebastian Olar și Arpad Rezi, un duo care se mândrește cu premii internaționale în advertising (Cannes si New York Festival, Golden Drum, Clio, One Show, Cresta, Eurobest), dar și creatori de conținut de top precum Alex Coteț și Raul Gheba, membri Sector 7.
„Cred foarte mult în actualitatea acestui proiect, în elementele unice si diferențiatoare pe care le putem oferi brandurilor. Suntem o echipă de profesioniști cu multiple aptitudini, din diverse domenii: de la strategic thinkers, la VR content creators, la comedy writers și outstanding creatives, iar această diversitate aduce proiectului nostru abordari super-fresh și adaptate la ce consumă publicul în prezent”, spune Mădălin Nițiș.